بازیکنان نفت قهر کرده اند، یکی پس از دیگری می گویند که در بازی بعدی تیم نفت به میدان نمی روند. وضعیت جهانیان به عنوان مالک باشگاه نفت نیز مشخص نیست.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۰۹
شوک به لیگ برتر ؛ نفت یک تار مو تا انحلال کامل

به گزارش جام جم آنلاین، روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما نوشت که بازیکنان تیم نفت می توانند به صورت یک طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال هم گفت: درصورت فسخ قرارداد بازیکنان نفت تهران و انحلال این تیم تمام بازی‌های بعدی آن ۳ بر صفر می‌شود. سعید فتاحی گفت :مشکلات مدیریتی و مالکیتی باشگاه نفت وضعیت بسیار سختی را برای بازیکنان این تیم‌ به وجود آورده و بسیار زشت است که این تیم ریشه دار مجبور باشد بدون سرمربی، کادرفنی و سرپرست به بازی هایش ادامه دهد. بازیکنان نفت قصد نداشتند مقابل فولاد خوزستان هم به میدان بروند اما با درخواست من این کار را انجام دادند. وضعیت باشگاه نفت تهران به هیج وجه در حد شان و شخصیت یک تیم لیگ برتری نیست و داستان هایی که در فصل جاری برای این تیم ایجاد شده است در لیگ برتر بی سابقه است. به همین دلیل برای حمایت از بازیکنان این تیم اعلام کردیم فردا به سازمان لیگ بیایند و وضعیتشان را مشخص کنند. فتاحی خاطرنشان‌کرد: طبق دستور گل محمدی تیم نفت اجازه جدب بازیکن و مربی جدید را ندارد و در صورتی که قرارداد بازیکنان فعلی این تیم هم فسخ شود نفت تهران منحل می شود. در این وضعیت تمام دیدارهای باقی مانده این تیم در ۱۳ هفته بعدی لیگ برتر ۳ بر صفر به سود حریفان می شود. رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: وظیفه داریم درخواست بازیکنان نفت برای فسخ قرارداد را بررسی کنیم اما بازهم امیدوارم مسئولان این باشگاه به فکر باشند و اجازه ندهند نفت تهران به انحلال برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها