به گفته کارگردان «کروکودیل»، مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به پایان رسیده و یک نسخه از آن به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۸۲
«کروکودیل» منتظر رای هیات انتخاب فجر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مسعود تکاور، کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی کروکودیل، گفت: چندی پیش ستار اورکی، کار ساخت موسیقی این اثر را به‌پایان رساند و در حال حاضر کارهای میکس نهایی آن انجام می‌شود.

او افزود: در حال حاضر رضا انصاری جلوه‌های ویژه رایانه‌ای کروکودیل را انجام می‌دهد، ضمن این که محمدمهدی جواهرزاده، صداگذاری نهایی را انجام داده است.

تکاور اظهار کرد: ما فرم سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده ایم و نسخه‌ای از این فیلم را نیز به دبیرخانه این جشنواره داده و منتظریم ببینیم که فیلم ما به این جشنواره راه پیدا می‌کند یا نه.

فیلم سینمایی کروکودیل، فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع، اما پر خطر همه چیز را یک شبه به دست بیاورند، اما...

بازیگرانی که در فیلم سینمایی کروکودیل به ایفای نقش پرداختند، عبارتند از: کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها