فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:در یک عملیات پلیسی و همکاری مردمی کودک ۱۱ ساله‌ای که صبح امروز از جلو مدرسه‌ای در شهر برازجان ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده اش شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۸
ربودن کودک از مقابل مدرسه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار خلیل واعظی گفت: صبح امروز ۳ نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالیکه سر و صورت خودرا پوشانده بودند کودک ۱۱ ساله‌ای به هویت «ب» را جلو در مدرسه‌ای در خیابان فرهنگیان برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می‌شوند.

وی افزود: پس از تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور سریع و به موقع گشت‌های پلیس و انجام تحقیقات میدانی، مسیر‌های احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.

به گفته سردار واعظی، با همکاری مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستا‌های اطراف برازجان شناسایی و نیرو‌های پلیس اعزام شدند.

وی افزود: با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک را در حالیکه دست و پایش بسته شده بود آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد:برابر بررسی‌های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها