با حضور معاونت صدای رسانه ملی برگزار شد

تجلیل از برگزیدگان اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری

مدیر گروه فرهنگ رادیو ایران گفت: دومین دوره مسابقه برنامه سازی این رادیو، «جایزه استاد امیر نوری» برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۱۴
دومین دوره مسابقه برنامه سازی جایزه استاد نوری

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی با اعلام این خبر گفت: دومین دوره مسابقه برنامه سازی رادیو ایران «جایزه استاد امیر نوری» در رشته های «مستند یا مستند داستانی حداکثر 30 دقیقه»، «برنامه کوتاه با موضوعات مختلف، حداقل 3 دقیقه»، «گزارش خبری»، پوشش خبری یک رویداد حداکثر 10 دقیقه، برنامه «خلاقانه» براساس خلاقیت در انتخاب موضوع و نحوه پرداخت، اجرا و قالب حداکثر 30 دقیقه، برنامه هایی که با شیوه های نو و خلاق و یا با به کارگیری رسانه های جدید و اجتماعی به تعامل با شنوندگان می پردازند. انتخاب حداکثر60 دقیقه از برنامه مورد نظر در تدوین مجدد، «آنونس» خدمات اجتماعی و موارد تبلیغی و آگهی در خصوص موضوعی که مورد علاقه عمومی است. (مانند کتابخوانی، آسیب های اجتماعی و رعایت قانون، و...) حداکثر 90 ثانیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه برنامه سازان رادیو ایران است و هر برنامه ساز می تواند در هر بخش، دو برنامه ارسال کند، تصریح کرد: در بخش خدمات اجتماعی و موارد تبلیغی و آگهی برای ارسال اثر محدودیت وجود ندارد و موضوع برنامه ها آزاد است. در هر بخش یک اثر برگزیده معرفی می شود.

مدیر گروه فرهنگ رادیو ایران ادامه داد: برنامه سازان می توانند برنامه های خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

گودرزی خاطر نشان کرد: آیین پایانی و اهدای جوایز مسابقه چهارم اردیبهشت 1397 همزمان با روز رادیو برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ استاد امیر نوری از برجسته ترین گویندگان و ادیبان رادیو است که آثار برجسته ادبیات فارسی را سالها در رادیو خوانده و برنامه های بی شماری را اجرا کرده است.

صدای بیاد ماندنی و معیار وی در جاهای مختلفی استفاده شده است. از جمله خوانش شعر مولانا در ماه مبارک رمضان «این دهان بستی دهانی باز شد....»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها