فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بازدید فرماندهان نیروی دریایی 50 کشور از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۹۱
بازدید فرماندهان نیروی دریایی 50 کشور از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که صبح امروز صورت گرفت، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها و اقدامات این موزه اظهار داشت: در این مجموعه آثار خوبی ارائه شده که یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت غیور ایران در برابر دشمنان قسم خورده است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در سال آینده، افزود: این اجلاس با حضور 50 فرمانده در ایران برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است تا این فرماندهان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنند.

امیر خانزادی هدف از بازدید فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند از این موزه را آشنایی با حماسه‌های نیروهای مسلح و مردم ایران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق که با پشتیبانی برخی از کشورهای غربی و شرقی صورت گرفت، عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها