بر اساس اسناد جدیدی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده هدست واقعیت مجازی جدید لنوو «Mirage Solo» نام خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲۲
نام و مشخصات هدست جدید لنوو در اسناد FCC رویت شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، کمپانی چینی تائیدیه های لازم برای عرضه این هدست در آمریکا را دریافت کرده و احتمالا تا اوایل تابستان سال آینده آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

پیش از این هم شایعاتی در مورد ثبت عنوان «Mirage» در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به گوش می رسید.

این هدست احتمالا با ایرفون های سیمی با کابل نیم متری و کنترلر CE-1601T عرضه شود. بخش های مختلف این هدست از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کنند که در بسیاری از موبایل های پرچمدار نیز به چشم می خورد.

این هدست مستقل از یک باتری 4 هزار میلی آمپری برخوردار بوده و از طریق کابل USB شارژ خواهد شد.

رگولاتوری فدرال آمریکا در تائیدیه خود اطلاعات بیشتری را در رابطه با سخت افزار Mirage Solo منتشر نکرده گرچه انتظار می رود که چیپست اسنپدراگون 835 یکی از قطعات به کار رفته در آن باشد.

چیپ حافظه این هدست نیز بسته به بازاری که در آن عرضه می شود سامسونگ یا توشیبا خواهد بود.



با عرضه این هدست تعداد گجت های اکوسیستم Daydream گوگل که اواخر سال گذشته معرفی شد بیش از پیش گسترش می یابد.

گرچه در حال حاضر این پلتفرم نوپا محسوب می شود و شرکت های معدودی از آن پشتیبانی می کنند اما گوگل با سرمایه گذاری گسترده روی محتوا و سخت افزار در حال توسعه آن به عنوان راه حلی مسقل است.

این کمپانی ساکن مانتن ویو احتمالا در بهار سال آتی اطلاعات بیشتری را در رابطه با جاه طلبی های واقعیت مجازی منتشر کند و چه بسا پیش از آن و در نمایشگاه CES از پروژه هایی در این زمینه رونمایی نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها