برنامه «مجله وزنه برداری» رادیو ورزش دوشنبه ۴ دی ماه با حضور غلامرضا سیاه پور، دبیر فدراسیون وزنه برداری به موضوع اهمیت پشتوانه سازی و تقویت زیرساختها در استمرار قهرمانی وزنه برداری کشور در جهان اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۰
راهکارهای استمرار موفقیت در وزنه برداری قهرمانی جهان چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ غلامرضا سیاه پور، دبیر فدراسیون وزنه برداری پیرامون اقدامات لازم برای استمرار قهرمانی وزنه برداری کشور در جهان اظهار کرد: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فدراسیون وزنه برداری به ثمر نشست و وزنه برداری کشورمان قهرمان جهان شد و در این قهرمانی همه دست به دست هم دادند و نقش داشتند. بعد از قهرمانی ها و نائب قهرمانی های که در رده های مختلف داشتیم؛ حالا ما از حالت گلخانه ای بیرون آمده ایم و باید به سمت استانها برویم.
در حال حاضر باید روی دو موضوع اعتبارات که از وزارت تامین می شود و حامیان مالی تمرکز کنیم. بعضی از استانهای ما امکانات و تجهیزات خوبی دارند که باید در راستای پیشبرد برنامه های وزنه برداری در آن استانها اقدامات لازم صورت پذیرد.
بعضی از استانها نیز فاقد امکانات هستند که فدراسیون باید حمایت کند.
سیاهپور درخصوص طرح استعدادیابی در رشته وزنه برداری بیان کرد: ۲ سال پیش طرح استعدادیابی براساس استاندارد پیکرسنجی آمادگی جسمانی در گرگان انجام گرفت و ۴۰ نفر هم شناسایی شدند و قرار شد که پایگاه استعدادیابی در گرگان پایه ریزی گردد ولی متاسفانه این برنامه ناتمام ماند. امیدواریم این برنامه در دو شهر گرگان و مسجد سلیمان یعنی در شمال و جنوب کشور که امکانات خوبی در اختیار دارند؛ فعال شود.
برنامه مجله وزنه برداری دوشنبه ۴ دی کاری از گروه علوم ورزشی و با اجرای مسعود اسکویی تقدیم شنوندگان شد. این برنامه دوشنبه ها ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها