مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: انفجار سیلندرهای گاز علت انفجار عصر امروز دزفول بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۸۷
جزئیات انفجار مهیب گاز در دزفول

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، ساعاتی قبل صدای انفجار مهیبی در شهرهای دزفول و اندیمشک شنیده شد و برخی از مردم را به خیابان‌ها کشاند.

امیر عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در دزفول اظهار داشت: علت این صدا، وقوع انفجار در سیلندرهای گاز موجود در منطقه سه راهی حسین کلونی شهر حمزه از توابع شهرستان دزفول بوده است.

معاون فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه آتش‌سوزی پس از این انفجار گزارش نشده است و با تلاش تیم‌های امداد و عملیات و با حضور مسئولان محلی، اقدامات مورد نیاز به جهت بررسی و کاهش خسارت‌های احتمالی این حادثه به اجرا رسیده است.

عبدالحسین معظم‌فر نیز اظهار داشت: تمام اقدامات مورد نیاز به جهت تأمین نیازهای شهروندان و کاهش خسارت‌های این حادثه، ادامه دارد و تیم‌های امداد و عملیات با تمام تجهیزات در محل وقوع انفجار حاضر هستند.

مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول افزود: با توجه به این که احتمال وقوع حادثه‌های مشابه در محل انفجار وجود دارد، از شهروندان تقاضا می‌شود از حضور و تجمع در محل حادثه، اجتناب کنند.

دوایی‌فر نیز با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای پس از انفجار امروز عصر در شهرستان دزفول به اجرا رسیده و به همین جهت، جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، گفت: بیش از 100 آتش‌نشان شهرهای اندیمشک و دزفول به جهت تأمین، کنترل و مهار آتش‌سوزی انفجار امروز عصر دزفول بسیج و به محل حادثه اعزام شده‌اند.

شهردار دزفول با اشاره به این که شهروندان خبرهای مربوط به این حادثه را تنها از منابع رسمی دنبال کنند، عنوان کرد: تعدادی از ساختمان‌های همجوار در منطقه پس از انفجار عصر امروز، آسیب دیده‌اند و احتمال افزایش خسارت‌های این حادثه وجود دارد.

همچنین، واحد فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران از مصدوم‌شدن 4 نفر پس از این حادثه خبر داده که مصدومان این حادثه به واحدهای بهداشتی و درمانی این شهرستان منتقل شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها