سامسونگ به دنبال نوسازی اسمارت فون های اقتصادی خود است و به نظر می رسد این پروژه را از مدل 2018 گلکسی J2 آغاز خواهد کرد که هنوز مشخصات آن را اعلام نکرده اما به لطف سایت آلمانی «Winfuture.de» اطلاعات کاملی از آن منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۲۹
انتشار تصاویر و مشخصات کامل گلکسی J2 مدل 2018 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، بر این اساس مدل 2018 گلکسی J2 از نمایشگر 5 اینچی با پنل Super AMOLED و رزولوشن 540 در 960 پیکسل برخوردار خواهد بود.

در زیر این نمایشگر یک چیپست اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

در پنل عقب شاهد تعبیه دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی هستیم در حالی که دوربین سلفی از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می برد.


وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری 2600 میلی آمپری قابل تعویض قرار دارد که با توجه به مشخصات سخت افزاری گلکسی J2 جدید به نظر می رسد توانایی فراهم کردن شارژ برای بیش از یک روز را داشته باشد.

از دیگر مشخصات موبایل اقتصادی سامسونگ می توان به اندروید 7.1.1، پشتیبانی از دو سیم کارت، LTE Cat.4 اشاره کرد.


وزن 153 میلی گرمی برای چنین موبایلی با بدنه پلاستیکی کمی سنگین به نظر می رسد. کمپانی کره ای بر خلاف رویه معمول به جای نسبت تصویر 18.5:9 از نسبت 16: 9 استفاده کرده است.

مدل 2018 گلکسی J2 احتمالا طی هفته های آتی با قیمت حدود 115 یورو به بازار راه پیدا کند و با توجه به مشخصات نسبتا مناسب به ویژه نمایشگر با کیفیت احتمالا نظر خریداران را به خود جلب خواهد.


هفته گذشته نیز مشخصات گلکسی J2 Pro نسخه 2018 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench منتشر شده بود که از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 430 با کلاک هسته های 1.4 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

یکی از تفاوت های گلکسی J2 Pro و مدل معمولی پشتیبانی Pro از سنسور اثر انگشت است در حالی که این قابلیت در J2 هنوز تائید نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها