فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اقدام به ارائه آخرین فناوری های کانون های خود در بخش «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک» کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۳۰
حضور فرهنگسرای فناوری اطلاعات در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این فرهنگسرا در بخش «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک» با ارائه محصولات کانون های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوا فضا، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات و رسانه و فضای مجازی شرکت کرده است.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برپا شده است و از سوم تا ششم دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

در این نمایشگاه ده‌ها شرکت و واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی، تولیدات نوین، صنایع ماشین آلات و تجهیزات حوزه حمل و نقل و خدمات شهری را به نمایش گذاشته اند.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه فرهنگسرای فناوری اطلاعات به سالن شماره ۴۰ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها