رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران عادی و در محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۶۵
کندوان و هراز فردا یک‌طرفه است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا قدمی گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه، سمنان مازندران و کناره به‌صورت عادی و روان بوده و در محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی هستیم.

وی درباره حادثه شب گذشته در ارتباط با ریزش سنگ در محور کندوان، افزود: این اتفاق در محدوده مازندران نبوده است، در مجموع در طول هفته شاهد سقوط و ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان رخ می‌دهد ولی شب گذشته با زلزله مصادف شده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: روز جمعه محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت 24 جمعه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هست تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با تأکید بر اینکه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از توصیه‌های پلیس است، گفت: لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کرده تا با مشکلی مواجه نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها