سوء مدیریت‌ باز هم کار دست سرخ‌ها داد

پرسپولیس در معرض کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از دو شکایت جدید بازیکنان پیشین پرسپولیس علیه این باشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱۷
پرسپولیس در معرض کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، روزبه وثوق احمدی سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره محرومیت جدید باشگاه پرسپولیس گفت: فرناندو گابریل، بازیکن پیشین پرسپولیس درخواستی را علیه این باشگاه مطرح کرده بود و طی این درخواست مقرر شده بود که باشگاه پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار به او پرداخت کند. طبق شکایت جدید گابریل، باشگاه پرسپولیس فقط ۱۸ هزار دلار به او پرداخت کرده و ۱۰۲ هزار دلار دیگر باقی مانده است البته پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند که از طریق واسطه این مبلغ را به گابریل پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از تاریخ ۲۶ آذر به مدت ۳۰ روز فرصت دارد که رضایت گابریل را جلب کند و اگر این اتفاق نیفتد به صورت خودکار، ۶ امتیاز از باشگاه کسر خواهد شد و اگر بعد از آن هم این بدهی پرداخت نشود احتمال سقوط به دسته پایین‌تر برای پرسپولیس وجود دارد.

احمدی درباره شکایت لوکا ماریچ هم اضافه کرد: ماریچ بازیکن پیشین پرسپولیس هم از پرسپولیس شکایت کرده و فیفا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا ۱۹ ژانویه رسید پرداخت بدهی‌اش به ماریچ را برای فیفا ارسال کند و اگر این اتفاق رخ ندهد پرونده ماریچ برای پیگیری‌های بعدی به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت.

سرپرست کمیته تعیین بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره شکایت پراهیچ از باشگاه نفت تهران نیز اظهار کرد: باشگاه نفت به پرداخت مبلغ ۹۶ هزار و ۱۷۰ یورو به اضافه ۵ درصد خسارت سالانه به پراهیچ محکوم شده است. باشگاه نفت موظف است ظرف ۳۰ روز این مبلغ را پرداخت کند در غیر این صورت این پرونده هم به کمیته انضباطی فیفا ارجاع خواهد شد.

وی در مورد کسر ۶ امتیاز از باشگاه استقلال اهواز نیز گفت: از این باشگاه به خاطر شکایت بازیکن سابقش یعنی لوییس فرناندو دوسانتوس ۶ امتیاز کسر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها