هافبک تیم فوتبال سپاهان یکی از ۵ بازیکنی است که در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۶ عملکردی تأثیرگذار داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹۰
علی کریمی؛ در بین ۵ ستاره‌ای که در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا درخشیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2016 که قهرمانی ژاپن انجامید و این تیم به همراه کره جنوبی و عراق در بازی‌های المپیک 2016 ریو به عنوان نماینده قاره آسیا حضور پیدا کردند، به معرفی بازیکنانی پراخت که با عملکرد تأثیرگذار خود در آن دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

علی کریمی یکی از این پنج بازیکنی است در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2016 روی فرم و شکل خوبی بود. سایت AFC در مورد وی نوشت: علی کریمی حضوری ثابت در خط میانی تیم زیر 23 سال ایران در تورنمنت قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2016 داشت، جایی که محمد خاکپور سعی داشت تا این تیم را برای نخستین بار بعد از سال 1976 میلادی به بازی‌های المپیک برساند.

در حالی که تیم زیر 23 سال ایران از رسیدن به المپیک 2016 ریو بازماند، دوران حرفه‌ای کریمی به شکوفایی خود ادامه داد، به طوری که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران او را زوج سعید عزت‌اللهی در خط هافبک تیم تحت‌ هدایتش قرار داد تا خط میانی قابل‌توجهی در تیمی که جواز حضور در مسابقات جهام جهانی 2018 روسیه را کسب کرد، شکل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها