رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران خبر داد:

زندان برای متهمان پرونده کانال های تلگرامی

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت مدیر تلگرامی با 900 عضو در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۷۸
بازداشت ۱۱۰ مدیر کانال مستهجن تلگرامی در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت دادستان مرکز استان گلستان، این شخص با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به راه اندازی گروه ها و کانال های مستهجن می نموده که تعداد آنها به 110 مورد رسیده بود که پس از فیلتر شدن هر یک، کانال یا گروه دیگر راه اندازی می کرده است.

وی افزود: متهم علاوه بر انتشار محتویات مستهجن با سوء استفاده از عدم رعایت تدابیر امنیتی کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به دست آوردن تصاویر شخصی و شماره تلفن آنها و و مخاطبین این کاربران می نموده و سپس اقدام به تهدید این افراد به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی آنها در صورت اجابت نکردن خواسته های مالی و شیطانی می نموده و سپس تصاویر آنها در گروه های مستهجن منتشر می شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حقی بیان داشت: با تشکیل پرونده در دادسرای گرگان و با همکاری پلیس فتا متهم بازداشت و روانه زندان شد.
او با هشدار و تأکید به خانواده‌ها و والدین از آنها خواست مراقبت بیشتری نسبت فرزندان جوان و نوجوان خود داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه ایرانی به دنبال تخریب افکار عمومی به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.
گفتنی است این پرونده در شعبه 4 بازپرسی دادسرای گرگان به ریاست قاضی رزاقی نژاد در حال رسیدگی می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها