امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کارهای تولید شده، رقابت زیادی بین رقیبان هر صنف و صنعت بوجود آمده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۰۷
چرا باید برای رشد کسب و کارمان هدایای تبلیغاتی و سررسید بدهیم؟

علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات و خدمات باید به مشتریان خود نیز رسیدگی کرد و برندمان را در ذهن آنان همیشگی کنیم.

یکی از راه هایی که می توان در ذهن مشتریان سازمان جاودان بمانیم ارائه یک هدیه تبلیغاتی مناسب است.

این هدیه تبلیغاتی می تواند به مناسبت خاصی باشد و یا در نمایشگاه ها، تاریخ تولد، هنگام عقد قرارداد، مناسبت های ملی و... باشد.

هدایای تبلیغاتی خود را در 2 مدل خاص و معمولی در نظر بگیرید. به مشتریان خاص و همیشگی و بزرگ خود از هدایای خاص و ویژه استفاده کنید و به مشتریان عادی و نمایشگاهی می توانید هدایای تبلیغاتی ساده تر و ارزان تر هدیه دهید.

یک مدل از هدایای تبلیغاتی ماندگار، سررسید ها هستند که معمولا تا یکسال در دست مخاطب می ماند.

همان سررسید اگر خاص و تکراری نباشد بسیار مفید خواهد بود چرا که می تواند برندما را روزانه در دید مخاطب بیارد.

حتما هدایای تبلیغاتی خود را با نام شرکت خود مزین و حک کنید. از نوشتن اطلاعات اضافی مانند آدرس، زمینه کاری طولانی، نام مدیرعامل، فاکس، شماره ثبت خودداری کنید هر چقدر نوشته های تبلیغاتی شما بر روی هدایای تبلیغاتی و سررسید و سالنامه شما کمتر باشد مردم بیشتر استفاده می کنند.

از هزینه کردن برای مشتریان خود نترسید چرا که شما با هزینه کردن و دادن یک پک تبلیغاتی مشتری را به سازمان خود پایبندتر کرده اید.



مجتمع چاپ مجریان یکی از تولید کننده های هدایای تبلیغاتی و سررسید و سالنامه می باشد که تنوع محصولات بالایی دارد مانند جاکارتی، جاکلیدی، ست هدیه، ست رومیزی، هدایای الکترونیکی ، ست مانیکور، ابزارآلات تبلیغاتی، فلش، پاور بانک، لیوان، فلاسک، کیف، آفتابگیر، ساک دستی، خودکار، خودنویس، پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، ساعت رومیزی، ساعت دیواری، انواع سررسید اختصاصی، رومیزی، اروپایی، وزیری، غرفه سازی نمایشگاهی، سازه های نمایشگاهی، طراحی لوگو و آرم، طراحی بروشور اختصاصی، طراحی کاتالوگ، طراحی فولدر، طراحی اوراق اداری، طراحی جعبه، طراحی لیبل، طراحی بسته بندی، چاپ کاتالوگ، بروشور، فولدر، چاپ دیجیتال
این شرکت با تیم تخصصی خود در زمینه طراحی، چاپ سررسید، هدایای تبلیغاتی، وب سایت، خدمات توسعه وب و شبکه های مجازی از سال 1380 تاکنون در خدمت صنعت کشور بوده است وخدمات از صفر تا صد داده و از ایده و خلاقیت شروع و به درآمدزایی برای مشتری می رسانند.
شماره های تماس : 22925602-22925605-22925648 - 09121360868

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها