خداحافظی با خواب‌آلودگی‌های بی‌موقع

اکشن بزن بیدار شی!

آدامس اکشن یک محصول جدید است که علاوه بر این که حاوی ترکیبات کافئینی است طعم‌های منحصر به فردی نیز دارد و یک راه حل کوتاه، بی‌خطر و اثربخش برای مقابله با خواب‌آلودگی‌های بی موقع است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۸۱
اکشن بزن بیدار شی!

حتما برای همه شما پیش آمده است که در طی شبانه‌روز به دنبال راهی برای رهایی از خواب‌آلودگی بوده باشید. برای درس خواندن در شب‌های امتحان، دیدن و دنبال کردن فیلم یا سریال‌های مورد علاقه‌تان در شب و یا برای هوشیاری بیشتر در اول صبح در سر کلاس یا محل کار و یا حتی در هنگام رانندگی در سفرهای تفریحی و کاری و بسیاری موقعیت‌های دیگر که ممکن است خواب آلودگی به هر دلیلی به سراغتان بیاید.

در چنین مواقعی همیشه به دنبال یک راه حل برای بیدار ماندن یا فرار از خواب‌آلودگی بوده‌اید، آب به صورتتان زده‌اید، از پشت میزتان بلند شده‌اید و قدمی زدید و یا شیشه ماشین را در سرما پایین کشیده‌اید تا شاید با سرما خواب را از سرتان بپرانید و اگر خیلی همت کرده باشید، چای یا قهوه دم کرده و نوشیده‌اید. البته راه‌های دیگری هم برای بیدار ماندن وجود دارد که در مقایسه با آسیبی که به بدن وارد می‌کند ارزشی ندارد و ما هم به آنها اشاره‌ای نمی‌کنیم.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که جویدن یک آدامس برای مقابله با خواب‌آلودگی مفید باشد؟ بله درست است.

آدامس اکشن (Awake Series) یک محصول جدید است که علاوه بر این که حاوی ترکیبات کافئینی است طعم‌های منحصر به فردی نیز دارد و یک راه حل کوتاه، بی‌خطر و اثربخش برای مقابله با خواب‌آلودگی‌های بی موقع است. هر دو دراژه این آدامس به اندازه یک فنجان قهوه کافئین دارد که اثر اولیه آن بعد از 5 دقیقه و نتیجه‌ی کامل آن نهایتا پس از 20 دقیقه به طور کامل حس خواهد شد.

طعم‌های منحصر به فرد این آدامس طعم آتشفشانی با ترکیبات فلفلی، طعم سیل‌آسا با مزه‌ی جذاب سیب ترش، طعم کولاک با ترکیبات اکالیپتوس و طعم شبنم با ترکیبات نعناع هستند که همگی پس از آزمون‌های مختلف مطابق سلیقه‌ مصرف‌کنندگان انتخاب شده‌اند. این طعم‌های خاص بلافاصله بعد از مصرف آدامس با غافلگیر کردن شما به عنوان یک شوک کوچک برای بیداری عمل می‌کنند و در همین زمان کافئین موجود در آدامس کم‌کم اثر کرده و شما را هوشیار می‌کنند.

مهندس کریمی مدیر محترم شرکت ماسترفوده در مراسم رونمایی از محصولات اکشن در رابطه با پتانسیل‌های موجود در بازار آدامس در ایران گفت: محصولات انرژی‌زا از قبیل نوشابه‌ها و محصولات کافئین‌دار همیشه در میان نسل جوان طرفداران زیادی داشته است، برهمین اساس گستردگی بازار آدامس اکشن می‌تواند به اندازه‌ تمامی این علاقه‌مندان گسترده باشد. سرانه مصرف آدامس در ایران کمتر از یک سوم میانگین جهانی آن است که یکی از دلایل آن کاربردی نبودن آدامس‌های موجود در بازار ایران است. وی اظهار امیدواری کرد که حضور آدامس اکشن در بازار ایران با دارا بودن یک ویژگی کارکردی اثربخش، گامی مهم در جهت هدفمند شدن مصرف آدامس در ایران باشد.

دکتر سزاوار؛ رییس هیأت مدیره شرکت ماسترفوده درباره‌حجم قاچاق آدامس به ایران و علت معرفی برند جدید اکشن گفت: تنها 10 درصد از آدامس‌های خارجی به صورت قانونی وارد ایران می‌شوند و بقیه‌ بازار متعلق به آدامس‌های قاچاق و بعضا تاریخ مصرف گذشته است. از این رو حضور یک آدامس مفید و با کیفیت که دارای ویژگی‌های عملکردی مثبت است، می‌تواند رقیبی سرسخت برای آدامس‌های قاچاق باشد.

خواب‌آلودگی‌های بی‌موقع می‌تواند لذت لحظات بیداری را از شما ‌بگیرد. آدامس اکشن راه‌حلی اثربخش برای سود بردن از بیداری برای شما خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها