دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز گذشته از رضا مقدسی عیادت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۴۹
عیادت معاون وزیر بهداشت رضا مقدسی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رضا مقدسی که از جمله فعالان رسانه‌ای پیشکسوت است و از وی به‌عنوان روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی یاد می‌شود، چند سالی است که با بیماری گوارشی دست‌وپنجه نرم می‌کند و با وجود اینکه پس از یک دوره جراحی و شیمی‌درمانی، بهبود نسبی در روند بیماری وی حاصل شده بود اما متأسفانه از اواخر سال گذشته بار دیگر علائم این بیماری در وی پدیدار شد.

وی که از هفته گذشته در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری است تا طول دوره درمان خود را سپری کند، کار روزنامه‌نگاری را از سن 20سالگی و در روزنامه قدس شروع کرد.

مقدسی در ادامه همکاری با این روزنامه، مسئولیت هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیر مسئول این روزنامه در تهران را نیز عهده‌دار شد و بعدها در بخشهای مختلف تحریریه صدا‌وسیما، دبیری سرویسهای جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و مدیرعاملی خبرگزاری مهر ایفای نقش کرد.

پستهای گسترده و فعالیت میدانی مقدسی در عرصه رسانه، از وی مدیر و صاحب‌نظری باتجربه در زمینه روزنامه‌نگاری تراز انقلاب اسلامی ساخت.

این مدیر پیشکسوت علاوه بر روزنامه‌نگاری، سوابقی در زمینه مدیریت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیتهای تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌نگاری دارد و دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

از اواسط هفته گذشته تاکنون که وی در بیمارستان بهمن بستری است چهره‌ها و شخصیتهایی نظیر قاسم جان‌بابایی؛ معاون درمان وزیر بهداشت، سردار منتظرالمهدی؛ سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، غلامعلی حداد عادل؛ رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی؛ معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و دو سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عیادت از وی رفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها