رئیس اتاق بازرگانی تهران خبرداد

انحلال باند جعل مدرک برای دریافت کارت بازرگانی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه از بازاریان اصیل و بازرگانان در این زمینه دعوت به همکاری بعمل آمده است، از پیگیری جدی این سازمان برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۳۶
پیگیری سازمان بازرسی برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ۱۴ آبان ماه قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود سازمان بازرسی به موضوع صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه سازمان بازرسی ورود کرد و با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی این افراد شناسایی شده و مالیات‌ها باز می‌گردد.

اکنون با گذشت بیش از یک ماه از این اقدام سازمان بازرسی، قاضی سراج در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته، افزود: باید زمینه مساعد برای فعالیت بازرگانان اصیل در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به حمایت برخی از بازرگانان از اقدامات سازمان بازرسی، گفت: این افراد با ارسال نامه‌ای کتبی از اقدام سازمان بازرسی برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف حمایت کردند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه از بازاریان اصیل و بازرگانان در این زمینه دعوت به همکاری بعمل آمده است، از پیگیری جدی این سازمان برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف خبرداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها