فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از نجات پنج کویرنورد که با خودرو در کویر این شهرستان گرفتار شده بودند توسط ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵۱
نجات 5 کویرنورد در کویر لوت

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ فولادی گفت:با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن پنج گردشگر با دو دستگاه خودرو در رمل و درخواست امداد رسانی، یک تیم از ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان به کویر اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به این که موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر در دست نبود تمامی مسیر‌های فرعی محدوده اعلامی بررسی شد که نهایتا بعد از حدود سه ساعت جستجو، کویرنوردان در محدوده «حوض علی جمال» در سه کیلومتری یکی از مسیر‌های فرعی خاکی مشاهده شدند و با تلاش ماموران خودرو‌ها از رمل خارج و با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، با کمک یک دستگاه خودرو کمک دار محلی خودرو‌ها به مسیر جاده هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: این گردشگران که غیر بومی بودند به دلیل وسعت منطقه و عدم همراهی راهنمای محلی راه خود را گم و گرفتار رمل‌های بیابان شده بودند.

سرهنگ فولادی ضمن توصیه به گردشگران جهت بازدید از کویر بشرویه گفت:به دلیل گستردگی کویر بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها