در کشور عزیزمان ایران،جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد، چنان ایران ما زیباست که نقل زبان تمام کشورهای اروپایی است، ما در ایران تمام نعمت های الهی را داریم.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸۸
به هوای حرمش می گذرد ایامم

کشور 4 فصل ما آرزوی خیلی از توریست ها و گردشگران میباشد تا حتی شده یکبار هم بتوانند به ایران سفر کنند و این زیبایی محض را از نزدیک لمس کنند.

و اما... جدا از تمام این طبیعت بکر و زیبا، جدا از امکانات و جاذبه های آن ایران جواهری را در قلب خود نگه داشته است. جواهری که برای دیدن آن از نقاط خیلی دور قصد سفر میکنند و مشتاق هستند تا این مکان را ببینند.

ایران امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) را در قلبش حفظ و نگهداری می کند و تمام تلاش و کوشش را برای درست نگهداری کردن آن انجام می دهد.

مشهد برای توریست های مذهبی که خارج از ایران هستند، اولین اولویت گردشگری شان می باشد چرا که میخواهند ثامن الحجج (ع) را که همه از سخاوتمندی آن صحبت می کنند را ببینند.

امام هشتم مسلمانان آوازه ای در تمام شهرها و کشورها دارد که برای رفتن به پابوسش با پای دل قدم برمیدارند حتی آنان که مسلمان نیستند و اصلا امامان مسلمانان را نمیشناسند.

وقتی برای اولین بار چشم هایشان به گنبد زیبا و با شکوه امام رضا می افتد، اشک در چشمانشان حلقه میزند و دلشان می لرزد.

اینکه آن ها این حس را تجربه می کنند و حال خوبی به دست می آورند که با خیلی از حس های دیگر متفاوت می باشد برایشان جذاب است به همین دلیل آوازه ضامن آهو در تمام جهان پیچیده است که همه غیر مسلمانان هم برای دیدنش مشتاق هستند.

فرقی نمی کند که با چه وسیله ای به زیارتش رفت هواپیما، قطار، ماشین، اتوبوس حتی پای پیاده... فقط باید رفت تا جانی تازه گرفت.

اگر تور مشهد را برگزار کرده اند تا کم هزینه سفر کرد به این دلیل بوده که همه توانایی رفتن به پابوس آقا را داشته باشند و برای آنها که خیلی ارزان تر و بهینه تر قصد سفر را دارند هم تور ارزان مشهد برگزار شده است. پس تمام شرایط سفر مهیا شده است فقط کافی است تا دل ها را روانه دیدار یار کنیم.

مانلی پرواز به عنوان مجری و اولین مبتکر تور مشهد قصد داشته است که کمترین هزینه را در نظر بگیرد و خواسته که هر کسی از هر کجای ایران که بود، بتواند تور هوایی مشهد را خریداری کند به همین خاطر تور مشهد از تمام شهرستان ها را به صورت پکیج ویژه اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها