روز گذشته جمعه بیست و چهارم آذر ماه نخستین دوره رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان برگزار شد، رقابت هایی که علاقه مندان زیادی را به سالن برگزاری مسابقه کشاند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴۸
نخستین دوره رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان با ایست بازرسی برگزار شد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این رقابت ها در خانه کشتی شماره ٢ برگزار شد. بانوان که نمی توانند برای رشته های مختلف ورزش مردان به ورزشگاه و یا سالن بروند برای تماشای رقابت های ورزشی هم جنس های خودشان نیز با دردسرهای زیادی مواجه هستند. بانوان تماشاگر روز گذشته باید برای وارد شدن به سالن روند عجیبی را پشت سر می گذاشتند، بازرسی بدنی و البته تحویل دادن موبایل و دوربین عکاسی.

جالب اینجاست که حتی خبرنگاران نیز اجازه بردن دوربین عکاسی را به سالن نداشتند و فقط دو خبرنگار خانم مجاز بودند دوربین را با خود به محل برگزاری رقابت ها ببرند.

بسیاری از تماشاگران پیش از ورود به سالن محل برگزاری مسابقه از اینکه نباید با خود موبایل و دوربین ببرند بی اطلاع بودند. البته این اتفاق در دیدار دوستانه فوتسال ایران و ایتالیا هم افتاد. با اینکه تیم ملی فوتسال بانوان ایران بازی بزرگی را مقابل ایتالیا برگزار کرد اما عکس هایی از این مسابقه موجود نیست. البته برای رقابت های کشتی حداقل دو خانم مجاز به عکاسی بودند.

یکی از خبرنگاران خانم که به سالن برگزاری مسابقه رفته بود به جام جم آنلاین گفت: «این شرایط اصلا مطلوب نیست، به همه ما برمی خورد که بازرسی بدنی شویم و یا موبایل و دوربینمان را بگیرند. بالاخره ما خبرنگاریم و باید فرقی با دیگران داشته باشیم. اما به هر حال باید این شرایط را تحمل کرد. شاید در آینده ای نزدیک اوضاع بهتر شود. ما به ورزش بانوان علاقه داریم و هر جا مسابقه ای باشد می رویم. امیدوارم این رفتارهای غیر محترمانه نیز به مرور از میان برود. »

نفرات برتر نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان به شرح زیر است:

وزن ۵۰ کیلوگرم:

لیلا سیاهوشی
فاطمه علیزاده
پگاه سناور

وزن ۵۵ کیلوگرم:

۱ . فاطمه نیکبخت ممسنی

۲. الهام بهرامی

۳.زهرا یزدانی چراتی

۴. اسما نادی

وزن ۶۰ کیلوگرم:

زهرا سلحشور
مبینا عزیزی
معصومه حاتمی
زهرا حاتمی

وزن ۶۵ کیلوگرم:

میمنت قاسم آبادی
الهام رضایی قادی
نرگس اسد زاده
ساجده السادات بخشایش

وزن ۷۰ کیلوگرم:

کوثر لفته زاده
زهرا رهنما
سحر امیریان
سحر غنی زاده

وزن ۷۵ کیلوگرم:

صبا کرمعلی
معصومه خانلر پنبه چوله
نیلوفر امینی پور
زهرا محمدی

نفرات اول تا سوم مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها