بیمه رازی با برتری مقابل سینا صنعت ایذه در فینال چهارمین دوره کشتی فرنگی باشگاه های جهان، جام قهرمانی را برای دومین مرتبه بالای سر برد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۱۰
بیمه رازی قهرمان کشتی فرنگی باشگاه های جهان شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،تیم بیمه رازی با کسب برتری ۸ بر ۲ برابر سینا صنعت ایذه در فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، جام قهرمانی را بالای سر برد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری نخستین پیروزی را از آن سینا صنعت کرد و مقابل مسلم نادری ۲ بر یک پیروز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی دارنده مدال برنز جوانان جهان از تیم سینا صنعت مقابل مهرداد مردانی قهرمان جوانان آسیا به برتری نزدیک ۳ بر ۲ رسید تا بیمه متحمل دومین شکست خود شود.
در وزن ۶۳ کیلوگرم سامان عبدولی نایب قهرمان آسیا از بیمه رازی مقابل بهنام مرادی با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید تا نخستین پیروزی را برای تیمش بدست بیاورد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم آرتم سورکوف روس و دارنده مدال برنز جهان از بیمه رازی برابر محمدرضا گرایی ۵ بر ۳ پیروز شد تا حساب کار دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ بکشد.

در پنجمین مبارزه و در وزن ۷۲ کیلوگرم محمد علی گرایی دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۷ مقابل علی ارسلان نفر سوم آسیا از سینا صنعت در همان تایم نخست با نتیجه قاطع ده بر صفر به برتری رسید تا تیمش را در مجموع ۳ بر ۲ پیش بیندازد.

اما در وزن ۷۷ کیلوگرم رومن ولاسوف روس و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و شاخص ترین چهره این مسابقات، برابر پیام بویری دارنده مدال برنز امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ در حالیکه در پایان تایم نخست یک بر یک متوقف شده بود، در همان ثانیه های نخست تایم دوم ۸ امتیاز گرفت و در نهایت ۱۰ بر یک‌پیروز شد. سالتو بارانداز ولاسوف با تشویق بی امان تماشاگران روبرو شد.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرم و در یکی از حساس ترین مبارزات این دوره از رقابت ها، سعید عبدولی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک برابر ماکسیم مانوکیان ارمنستانی و دارنده مدال طلای جهان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید تا بیمه رازی ۵ بر ۲ پیش بیفتد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم و در هشتمین مبارزه ژان بلنیوک اوکراینی و دارنده مدال های طلای جهان ۲۰۱۵و نقره المپیک ۲۰۱۶ از تیم سینا صنعت برابر مهدی فلاح دارنده مدال نقره نوجوانان جهان ۲۰۱۲ و برنز بزرگسالان در بازی های اسلامی به روی تشک رفت. تایم نخست این مبارزه بر خلاف انتظار با پیروزی یک بر صفر فلاح به پایان رسید.در سه دقیقه دوم نیز امتیازی بین ۲ کشتی گیر رد و بدل نشد تا فلاح با کسب این پیروزی ارزشمند جام قهرمانی باشگاه های جهان را برای بیمه رازی به ارمغان بیاورد.

بیمه رازی ۸ – سینا صنعت ایذه ۲ (اسامی کشتی گیران بیمه رازی ابتدا آمده است)
۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری یک‌ – رضا خدری ۲
۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی ۲ – میثم دلخانی ۳
۶۳ کیلوگرم: سامان عبدولی ۹ – بهنام مرادی یک
۶۷ کیلوگرم: آرتم سورکوف ۵ – محمدرضا گرایی ۳
۷۲ کیلوگرم: محمد علی گرایی ده – علی ارسلان صفر
۷۷ کیلوگرم: رومن ولاسوف ۱۰ – پیام بویری یک
۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی ۶– ماکسیم مانوکیان ۲
۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح ۱ – ژان بلنیوک ۰
۹۷ کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده ۱۰ – حسن آریا نژاد ۰
۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی (برنده) – مهدی نوری (نوری حاضر نشد)

سومی تیم ترکیه با پیروزی بر گرجستان

همچنین دو تیم بیوک شهیر ترکیه و گئورگین کلاب گرجستان برای کسب سکوی سوم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بیوک شهیر ترکیه با برتری ۶ بر ۴ به عنوان سومی این رقابت ها رسید.
بیوک شهیر ترکیه پیش از این در دیدار نیمه نهایی با شکست ۸ بر ۲ مقابل بیمه رازی از رسیدن به فینال بازماند.
گئورگین کلاب گرجستان نیز در نیمه نهایی با حساب۸ بر ۲ مقابل سینا صنعت ایذه تن به شکست داد و به رده بندی رفت.
همچنین مسکو روسیه مقابل شهدای مدافع حرم قم ۸ بر ۲ پیروز شد و به عنوان پنجمی رسید و دینامو ارمنستان نیز با برتری ۶ بر ۴ برابر سامسون اوکراین هفتم شد.

المپیک هوپس رومانی هم با برتری ۵ بر ۴ مقابل اس سی بوداپست مجارستان نهم شد.(دو تیم در یک وزن کشتی گیر نداشتند)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها