رئیس‌جمهور آمریکا که با فشارهای رسانه‌ها و برخی مقامات این کشور برای استعفا مواجه شده، اتهام‌ها درباره تبانی کارزار انتخاباتی‌ او با روسیه و آزار جنسی برخی زنان توسط خودش را «اخبار جعلی» و «داستان‌های ساختگی» خواند.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۹۸
پاسخ ترامپ به اتهامات مربوط به آزار جنسی زنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، در حالی که تنش‌ها در فضای سیاسی آمریکا ناشی از اختلاف‌‌ها بین دونالد ترامپ و دموکرات‌ها همچنان ادامه دارد، رئیس‌جمهور این کشور درباره دو اتهام جنجالی تبانی کارزار انتخاباتی‌اش با روسیه و همچنین ادعای برخی زنان آمریکایی درباره آزار جنسی آنها توسط رئیس‌جمهور پاسخ داده است.

روز یکشنبه بود که تعدادی از سناتورهای کنگره آمریکا درخواست استعفای «دونالد ترامپ» از ریاست‌جمهوری آمریکا را به دلیل اتهامات اخیر مربوط به فساد اخلاقی مطرح کردند.

به دنبال انتشار برخی خبرها درباره آزار جنسی برخی زنان توسط دونالد ترامپ، فشارهای برخی رسانه‌ها و همچنین مقامات آمریکایی برای استعفای او زیاد شده؛ اتهامی که وی آن را به شدت رد می‌کند.

حالا رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر خود، بار دیگر به این موضوع واکنش نشان داده و دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داده است.

او نوشت: «با وجود صرف هزاران ساعت و میلیون‌ها دلار، دموکرات‌ها قادر به نشان دادن هیچ تبانی با روسیه نبوده‌اند در نتیجه اکنون در تلاش برای حرکت در مسیر اتهام‌های نادرست و داستان‌های ساختگی درباره زنانی هستند که من یا آنها را نمی‌شناسم یا اصلا با آنها ملاقات نداشته‌ام».

«تبانی با روسیه»، به ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تبانی کارزار انتخاباتی ترامپ با مسکو برمی‌گردد؛ ادعایی که سبب تعیین مدیر پیشین اف‌بی‌آی به عنوان بازپرس ویژه این پرونده شده است و اخیرا مشاور امنیت ملی سابق رئیس‌جمهور آمریکا به دروغگویی‌ درباره تماس‌هایش با سفیر وقت روسیه اعتراف کرده است.

ترامپ بار دیگر ضمن رد این اتهام‌ها، بارها این مسائل را «اخبار جعلی» خوانده است.

انتشار توئیت تازه رئیس‌جمهور آمریکا در حالی صورت گرفته که در نشست خبری سخنگوی کاخ سفید، موضوع اتهام‌های جنسی علیه ترامپ یکی از سوالات خبرنگاران بود.

«سارا سندرز» دوشنبه شب به خبرنگاران گفت که رئیس‌جمهور ترامپ اتهامات جنسی را رد کرد و ضمنا اظهار داشت که مردم آمریکا این را می‌دانستند و او را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها