هتل آپارتمان Royal Penthouse Suite که در هتل President Wilson در ژنو سوئیس قرار دارد، به طور رسمی به عنوان گران‌ترین مجموعه لوکس شناخته شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۶۷
لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل آپارتمان دنیا کجاست؟ + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کجارو، هتل «رویال پنت هاوس سوئیت» (Royal Penthouse Suite) طبق منابع رسمی به عنوان گران قیمت‌ترین و لاکچری‌ترین هتل آپارتمان نه فقط در اروپا، بلکه در کل دنیا انتخاب شده است. اقامت در این هتل لاکچری تقریبا مبلغی معادل ۲۹۰ میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت. جالب است بدانید این مبلغ معادل حقوق دو سال افراد با سطح درآمد متوسط در آمریکا است.

اولین نکته جالب و چشمگیر این هتل، مساحت آن است. این هتل بزرگ‌ترین سوئیت در اروپا است، که مساحت باورنکردنی ۱۶۸۰ متر مربعی را به خود اختصاص داده است، اما مطمئن باشید این همه پول را فقط برای فضای بزرگ آن پرداخت نمی‌کنید و زیبایی‌های چشمگیر دیگری در این هتل وجود دارد.

تراس این پنت هاوس چشم‌اندازی وسیع به وسعت دریاچه ژنو را برای شما و مهمان‌هایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید به راحتی پذیرای مهمان‌هایتان باشید. این هتل دارای ۱۲ اتاق خواب لوکس است که هر کدام دارای سرویس‌های بهداشتی مجزا هستند که از سنگ‌های مرمر ساخته شده و مجهز به لوکس‌ترین وسایل مورد نیاز حمام است.

مهمانان می‌توانند از امکانات فوق‌العاده اتاق‌های مستر آن بهره‌مند شوند. از جمله تجهیزات این اتاق‌ وسیع علاوه بر حمام‌ مرمر، جکوزی با منظره دریا، دوش، سونا، آینه و تلویزیون است.

یکی دیگر از ویژگی‌های لوکس هتل Royal Penthouse Suite ، اتاق تناسب اندام است که می‌توانید در زمان اقامت در آنجا اندام خود را روی فرم نگه دارید. وجود آشپزخانه و راننده خصوصی، میز بیلیارد، پیانو و آسانسور خصوصی، این سوئیت را لاکچری‌تر از دیگر اتاق‌ها می‌کند. و همچنین بزرگ‌ترین نمایشگر تلویزیونی Bang & Olufsen در جهان که شما را در شب سرگرم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها