امروز یک خبر نه چندان غافلگیر کننده در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 9 منتشر شد و آن هم اینکه احتمالاً این گوشی هوشمند جدید دارای یک مدل دو سیم کارته نیز خواهد. بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۵۱
گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارای مدل دو سیم کارته هم خواهند بود

به گزارش جام‌جم آنلا‌ین به نقل از دیجی‌رو، بدین ترتیب کسانی که همواره دوست دارند از دو اپراتور مختلف خدمات دریافت کنند، می‌توانند گلکسی اس 9 را نیز به لیست گوشی‌های مورد علاقه خود اضافه نمایند. این خبر از آنجا درز پیدا کرده که سامسونگ به تازگی اقدام به ثبت درخواست تأییدیه قانونی برای یک گوشی دو سیم کارته با شماره مدل SM-G9608 نموده است. بد نیست بدانید که رقم 8 در انتهای این شماره به تایوانی بودن مدل مذکور اشاره دارد.

در کنار گوشی مذکور، دو مدل دیگر هم به ثبت رسیده که یکی از آن‌ها دارای شماره مدل SM-G9600 و مربوط به چین بوده و دیگری هم با شماره مدل SM-G9650 همان گلکسی اس 9 پلاس می‌باشد. با توجه به اینکه شماره مدل گلکسی اس 8 با G950 آغاز می‌شود و ابتدای شماره مدل گلکسی اس 8 پلاس هم برابر G955 است، می‌توان به این نتیجه رسید که به احتمال فراوان این گوشی‌های دو سیم کارته که در پایگاه داده MIIT چین (وزارت صنایع و فناوری اطلاعات) و همچنین وب سایت FCC لیست شده‌اند، به پرچمدارهای بعدی سامسونگ اشاره دارند.

هفته گذشته شرکت نام آشنای کوالکام، جدیدترین چیپ پردازشی خود با نام اسنپدراگون 845 را معرفی کرد. پردازنده‌ای که به احتمال زیاد در گلکسی اس 9 به کار گرفته خواهد شد و با توجه به قابلیت مودم درونی X20 این تراشه در استفاده از دو سیم کارت همزمان با پشتیبانی از VoLTE دوگانه، می‌توان انتظار داشت که پشتیبانی گلکسی اس 9 از دو سیم کارت به صورت همزمان بسیار بهتر از گلکسی اس 8 باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها