گفت و گوی جام جم آنلاین با همسر شهید مدافع حرم سیدرضا حسینی

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد / تقاضا کردم با پیکر همسرم تنها باشم

همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۶۹
هدیه شهید مدافع حرم به فیلمسازان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، زهرا رمضان‌پور، همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

زهرا رمضان پور، همسر شهید مدافع حرم، مرتضی زرهرن، در این باره گفت: در دنیای امروز هرکدام از فیلمسازان جشنواره عمار و بچه های ارزشی، رزمنده ای در حال نبرد برای کشور محسوب می شوند که اگر غفلت کنند و بصیرت نداشته باشند همانند دست دشمن برای کشور عمل می کنند.

این همسر شهید اظهار داشت: فیلمسازان بابصیرتی که از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند این لیاقت را دارند که مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم قرار بگیرند. بخصوص بچه های عمار که دغدغه آنها حمایت از اسلام، ولایت فقیه و مقابله با چالش های پدید آمده در کشور توسط دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل است.

وی تصریح کرد: آشنایی من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چندسال قبل برمی گردد که از طریق تیزرهای تلویزیونی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قرار گرفتم، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند می‌دانم، زیرا چالش های کشور را با خط ولایت فقیه پیگیری می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها