رییس شورای شهر اعلام کرد

برخورد با آلوده کنندگان هوای تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای جلوگیری از فعالیت‌های آلوده کنندگان هوای شهر تهران، لازم است گشت زنی‌های نیرو‌های شهرداری در سطح شهر افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۹۴
برخورد با آلوده کنندگان هوای تهران

به گزارش جام جم آنلاین ،محسن هاشمی در گفت و گو با میزان گفت: نیرو‌های شهرداری تهران بر اساس قانون می‌توانند با عوامل آلوده کننده هوای پایتخت برخورد کنند.

وی افزود: شدت آلودگی هوای شهر تهران به حدی است که باید برای کاهش آن از راهکار‌های مختلف استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران توسعه وسایل حمل و نقل عمومی را یکی از بهترین راهکار‌ها برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران دانست و اظهارکرد: توسعه وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت مترو یکی از مناسب‌ترین راهکار‌ها برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران است و شورای شهر تهران تاکید ویژه‌ای به این موضوع دارد.

هاشمی با اشاره به تذکرات مطرح شده از سوی سازمان محیط زیست مبنی بر آتش زدن ضایعات لاستیک در برخی از مناطق شهر تهران خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان سازمان محیط زیست به شورای شهر تهران گزارش شده که در برخی از نقاط حاشیه‌ای پایتخت عده‌ای سودجو اقدام به آتش زدن لاستیک می‌کنند.

وی ادامه داد: این اتفاق سبب آلوده شدن هوای شهر تهران می‌شود و تهدیدی برای محیط زیست تهران است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم جلوگیری از اقدامات سودجویانی که به آتش زدن لاستیک اقدام می‌کنند تصریح کرد: شهرداری تهران در سطح پایتخت پرسنل زیادی دارد و می‌توان با اتکا به این نیروها، طی گشت زنی‌های مختلف با افرادی که اقدام به آلوده کردن هوای شهر تهران می‌کنند برخورد کرد.

هاشمی خواستار جدیت بیشتر مسئولان شهرداری تهران در زمینه آلاینده‌های هوای پایتخت شد و اذعان کرد: درخواست اعضای شورای شهر تهران این است که شهردار پایتخت در حوزه آلاینده‌های هوا جدیت بیشتری به خرج داده و با هر نوع وسیله آلوده کننده‌ای مقابله کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها