سامانه جام 24 وب سایت درج آگهی به صورت آنلاین می‌باشد که می تواند کمک به سزایی در کسب و کار داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۰۰
راه‌اندازی سامانه جام 24

جام24 کمک می‌کند تا محصولات خود را سریع تر و به صورت رایگان به سمع و بصر بینندگان برسانید و همچنین از کالاهای عرضه شده توسط سایر کاربران مطلع شوید. ویژگی منحصر به فرد جام 24 که این سایت را نسبت یه سایر سایت‌های نیازمندی‌ها برتر کرده، پشتیبانی آنلاین وب سایت است که شما می‌توانید نظرات و انتقادات خود را از این طریق به گوش کارشناسان ما برسانید تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

جام 24 در زمان کوتاهی که فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده تا امروز دارای کاربران زیادی از اصناف مختلف مثل مشاوران املاک، فروشندگان خودرو، شرکت‌های خصوصی و دولتی و عموم مردم است و به این جهت برای رونق کسب و کار و همچنین خرید و فروش آسان، زمینه‌ لازم را فراهم ساخته است.

چنانچه کاربران گرامی جام24 خواستار بیشتر دیده شدن آگهی خود باشند و بخواهند آگهی شان از سایر آگهی ها متمایز شود، می توانند از بنرهای روی وبسایت استفاده کنند. بنرها به صورت گیف متحرک هستند و توجه بیننده ها را بیشتر جلب کرده و سبب بازدهی بیشتر آگهی می شود.

برای درج آگهی در جام 24 حتما لازم نیست وارد وب سایت شوید، بلکه می توانید از طریق اپلیکیشن جام24 بر روی تلفن همراهتان آگهی های خود را در عرض چند دقیقه ثبت کرده و آگهی های قبلی خود را مدیریت کنید.

مشاورین املاک و فروشندگان محترم خودرو نیز با این اپلیکیشن دیگر مشکلی نخواهند داشت. این عده در صورت فروش ملک یا خودرو خود دیگر لازم نیست نگران نمایش آگهی بر روی وب سایت و تماس بی مورد مشتریان باشند، زیرا این عده با مراجعه آسان به پروفایل خود بر روی جام 24 می توانند آگهی مورد نظر خود را غیر فعال کنند تا دیگر روی وب سایت نمایش داده نشود.

لازم به ذکر است که در صورت ایجاد هرگونه تغییر در آگهی مانند تغییر قیمت یا تغییر عکس، آگهی از پروفایل فرد قابل ویرایش است.

همچنین کارشناسان پشتیبان جام24 یک هفته پس از درج آگهی، جهت بررسی بازخورد آگهی با شما تماس می گیرند و اگر بازخورد شما خوب نبوده یا موفق به فروش نشده اید آگهی شمارا به صورت رایگان تمدید می کنند.

سامانه نیازمندی های جام24 روزانه بیش از 10 هزار بازدید توسط کاربران دارد و به همین دلیل بر آن شده تا کالای شما را مستقیم به دست مصرف کننده برساند.

برترین های ما : آگهی موتور ، آگهی رایگان ، آگهی املاک ، آگهی استخدام ، آگهی گردشگری ، آگهی خرید و فروش

مخاطبان سایت جام24 میتوانند با شماره 45897 تماس گرفته و یا از طریق www.jam24.ir به صورت آنلاین نیز در سایت محصول خود را معرفی کرده و در سراسر کشور به نمایش بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها