در حالی که چند وقتی است زمزمه‌هایی درباره عرضه گوشی تاشو گلکسی ایکس (Galaxy X) در سال 2018 به گوش می‌رسد، سامسونگ امروز یک درخواست ثبت اختراع جدید را به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۴۱
سامسونگ حق اختراع جدیدی برای گوشی منعطف گلکسی ایکس ثبت کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، این اختراع، دستگاهی را نشان می‌دهد که از دو صفحه نمایش بزرگ با قطعه‌ای فلزی در میان آن‌ها، تشکیل شده است. هنگامی که گوشی در حال استفاده نیست، این دو صفحه نمایش بر روی هم تا می‌شوند تا از آن‌ها در برابر صدمات احتمالی محافظت شود. قاب فلزی گوشی هم می‌تواند به روش‌های مختلف خم شود و همچنین تعبیه سه آنتن باعث شده تا طراحی تاشو باعث اختلال در سیگنال تلفن نشود.

وقتی گوشی باز می‌شود، هر دو صفحه نمایش آن به طور همزمان قابل استفاده خواهند بود. با تا کردن یکی از نمایشگرها به پشت دیگری هم می‌توان تنها از یک صفحه نمایش استفاده کرد. گوشی گلکسی ایکس قرار است یک مدل محدود بوده و تنها 100 هزار نسخه از آن تولید خواهد شد. این طور که شایعه شده، گوشی تاشو سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 به احتمال فراوان در نمایشگاه CES که ماه آینده میلادی در لاس وگاس برگزار خواهد شد، برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد. این احتمال پس از آنکه امروز صبح سامسونگ شایعات مربوط به معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه مذکور را تکذیب کرد، بیش از پیش قوت گرفته است. بد نیست بدانید که ماه گذشته میلادی، یک سایت پشتیبانی برای SM-G888N0 ثبت شد که البته حاوی هیچ اطلاعات خاصی درباره این گوشی نبود.

سامسونگ تاکنون چندین حق اختراع مختلف را برای گوشی‌های تاشو ثبت کرده که هر کدام از آن‌ها حاوی تصاویر مختلفی از محصول نهایی هستند. در یکی از آن‌ها یک گوشی 5 اینچی دیده می‌شد که پس از باز شدن به یک تبلت 7 اینچی تبدیل می‌شد و در موردی دیگر نیز یک نمایشگر تاشو نشان داده شده بود که در یک زاویه 90 درجه‌ای قابلیت تاشدن داشت.

پیش از این رئیس بخش موبایل سامسونگ، آقای دونگ جین کوه (Koh Dong-jin)، در ماه سپتامبر گفته بود که این شرکت در سال 2018 یک گوشی تاشو را روانه بازار خواهد کرد. در مجموع این طور که به نظر می‌رسد همه چیز دست به دست هم داده تا بالاخره سال آینده میلادی شاهد عرضه گوشی گلکسی ایکس سامسونگ باشیم. تنها سؤالی که هنوز بدون جواب باقی مانده این است که این گوشی واقعاً چه شکلی خواهد بود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها