روز پنج شنبه فهرست نهایی بازیکنان حاضر در فهرست توپ طلا منتشر شد. کریستیانو رونالدو نفر اول این فهرست است و برای پنجمین بار توپ طلای 2017 را به خانه برد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۲
نکته قابل توجه فهرست نهایی توپ طلا؛ این 4 ستاره مقابل ایران به میدان می روند +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، اما فهرست نهایی توپ طلا برای تیم ملی فوتبال ایران یک اهمیت ویژه دارد و آن هم اینکه چهار بازیکنی که قرار است در جام جهانی 2018 مقابل روسیه به میدان بروند در این فهرست حضور دارند.

1- کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی رئال مادرید در این فهرست نفر اول شد و برای پنجمین بار توپ طلای 2018 را به خانه برد. او مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال است و در جام جهانی 2018 برای دومین بار مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد.

7- سرخیو راموس

مدافع خشن تیم رئال مادرید در رده هفتم برترین بازیکنان جهان در سال 2017 قرار گرفت. سرخیو در عصر طلایی مسی - رونالدو باید خواب این را ببیند که روزی صاحب توپ طلا شود. او نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل ایران قرار خواهد گرفت.

13 - دیوید دخه آ

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد هم اکنون به عنوان برترین دروازه بان جهان شناخته می شود. او در فهرست توپ طلا به عنوان یک دروازه بان جایگاه قابل توجه سیزدهمی را به دست آورد. او همتای علیرضا بیرانوند در دیدار ایران - اسپانیا خواهد بود!

19- ایسکو

این بازیکن به ستاره مدرن دنیای فوتبال معروف است اما اینکه بتواند روزی توپ طلا را بگیرد واقعا مشخص نیست. او در رده بندی نهایی توپ طلا نوزدهم شد. ایسکو یکی از ستاره های مهم اسپانیا مقابل ایران خواهد بود.

البته این چهار بازیکن تنها ستاره های مصاف ایران با تیم های بزرگ اروپایی در جام جهانی محسوب نمی شوند، اسپانیا و پرتغال مملو از ستاره هایی هستند که از جمع این ستاره ها فقط این چهار نفر در فهرست نهایی توپ طلایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها