مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک به منظور بازدید از روند تولید مجموعه تلویزیونی آسمان هوای باران دارد، در پشت صحنه این سریال در خیابان استاد حسن بنا حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۰
بازدید مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک از پشت صحنه یک سریال

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، در این بازدید که امیر پوررحمانی تهیه کننده و شهرام شاه حسینی کارگردان سریال نیز حضور داشتند، در جمع عوامل صحنه و هنرمندان، سکانس منزل خانم بانیان مدیر مدرسه و با حضور فریبا کوثری، مرجانه گلچین و الهام طهوری تصویربرداری شد.

در ادامه عوامل تولید به بررسی و چگونگی متن سریال و کیفیت تصویربرداری اشاره کردند و سپس طرح کلی قصه سریال مرور شد. در ادامه این بازدید امیرحسین آشتیانی پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، ضمن گفتگو با عوامل و بازیگران، از گروه تولید تشکر و قدردانی کرد.

لوکیشنی که در حال حاضر تیم تولید در آن قرار دارند منزل مدیر دبیرستان خانم بانیان(فریبا کوثری) می باشد که تا دهه اول دی ماه فیلمبرداری در این لوکیشن ادامه خواهد داشت.

به گفته کارگردان این سریال، روزانه بطور متوسط بین هفت تا هشت دقیقه برداشت مفید انجام می شود و کار فیلمبرداری روزانه از ساعت هشت صبح کلید خورده و تا حوالی ساعت 18 ادامه می یابد. در مدت بیش از 70 روز از زمان آغاز تصویبرداری حدود 40 درصد کار پیشرفت داشته و تدوین همزمان نیز در حال انجام است. سریال آسمان هوای باران دارد، روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده ازجمله چگونگی استفاده از تکنولوژی، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... است.

داستان این سریال قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال آسمان هوای باران دارد، به کارگردانی شهرام شاه حسینی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها