انیمیشن کامپیوتری «کوکو» در دومین هفته نمایش هم دوباره صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. این فیلم با فروشی 26 میلیون دلاری، این ردیف را از آن خود کرد. فروش ده روز اول نمایش کوکو در آمریکای شمالی، به 109 میلیون دلار رسیده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۵۲
«کوکو» پیشتاز جدول گیشه نمایش

شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت‌دیزنی تهیه‌کنندگان این کمدی اکشن خانوادگی هستند. داستان فیلم در کشور مکزیک اتفاق می‌افتد و درباره نوجوانی است که می‌خواهد خواننده شود.

او وارد دنیای مردگان شده و با ماجراجویی‌هایی روبه‌رو می‌شود. فروش بین‌المللی کوکو در حدود 35 کشور دیگر دنیا هم به رقم 70 میلیون دلار رسیده است. اکشن ابرقهرمانانه «لیگ عدالت» با فروشی 5/16 میلیون دلاری، در ردیف دوم جدول گیشه نشست. فروش کلی این محصول کمپانی برادران وارنر بعد از سه هفته نمایش، به نزدیک 200 میلیون دلار رسیده است. فیلم با هزینه کلان 300 میلیون دلاری تهیه شده است.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، درام خانوادگی «اعجوبه» در ردیف سوم جدول قرار گرفت. فروش 5/12 میلیون دلاری کار تازه جولیا رابرتز در سه روز آخر هفته، فروش کلی سه هفته‌ای آن را به رقم خوب 88 میلیون دلار رسانده است. اهل فن از اعجوبه به عنوان یک فیلم پرفروش اسم می‌برند. اکشن کمیک استریپی «تور: راگناروک» با فروشی نزدیک به ده میلیون دلار، ردیف چهارم جدول را کسب کرد. فروش کلی 292 میلیون دلاری کار تازه کریس همسورث در آمریکای شمالی، آن را تبدیل به یکی از موفق ترین فیلم‌های سینمایی فصل پاییز کرده است. پنجمین فیلم جدول، کمدی خانوادگی «خانه پدری 2» با فروشی هشت میلیون دلاری است. مل گیبسون بازیگر اصلی فیلم است، که فروش کلی آن به 83 میلیون دلار رسیده است. فروش هفت میلیونی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، آن را در ردیف ششم جدول جای داد. این اکشن پررمز و راز به فروش کلی 85 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها