سرمربی تیم فوتبال مراکش می گوید که شناخت زیادی از تیم ملی ایران ندارد اما تیم ویژه ای را برای شناخت آن آماده کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۶۸
جاسوسان مراکشی در تهران!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتبال مراکش از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور خواسته است تا بازی های تدارکاتی با تیم های مشابه ایران در نظر گرفته شود. او همچنین به یک تیم فنی مراکشی ماموریت داده تا اطلاعات کاملی از شاگردان کی روش شامل سبک بازی، نقاط ضعف و قوت با ارزیابی فیلم بازی‌های این تیم جمع‌آوری کنند.

به احتمال فراوان این تیم مراکشی برای آشنایی بیشتر با تیم ملی ایران به کشورمان سفر خواهند کرد تا تمرینات و بازی های دوستانه تیم ملی را زیر نظر بگیرند.

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش اما می گوید که اطلاعات زیادی از تیم ملی فوتبال ایران ندارد و تنها از این مسئله اطلاع دارد که ایران یکی از نخستین تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 است.

همچنین شنیده شده تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان، اردن، بلژیک و لهستان از گزینه های نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال مراکش هستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه تیم های مراکش ، اسپانیا و پرتغال در گروه دوم رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه قرار دارد و باید در نخستین دیدار خود در خرداد سال آینده به مصاف مراکش برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها