یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) با حضور بیش از ۷۰۰۰ شرکت‌کننده در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و در این دوره از مسابقات ۳۱۸ شرکت‌کننده خارجی حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۴۸
رقابت 7 هزار نفر در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان با شرکت بیش از ۷ هزار شرکت‌کننده در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این مسابقات در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شامل گروه‌های سنی زیر 16 سال، 16 تا 30 سال و بالای 30 سال برگزار می‌شود که با توجه به استقبال بالای علاقه مندان رقابت‌ها در 10 سالن و با حضور 10 گروه داوری برگزار می‌شود.

امسال بیش از 780 حافظ کل قرآن در مسابقات شرکت‌کرده‌اند که از این تعداد 318 نفر از اتباع خارجی از کشور‌های همسایه هستند. همچنین امسال هم مانند سال‌های گذشته به جز نفرات برتر همه کسانی که به حدنصاب تعیین شده دست پیدا کنند از جوایز عمومی مسابقات بهره‌مند خواهد شد.

یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) از 15 تا 24 آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر درحال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها