به‌جای دنبال کردن لحظه‌به‌لحظه قیمت بیت‌کوین، فناوری پشت آن را درک کنیم

آمـوزش؛ سرمایه ارزشمند پول مجازی

در ماه گذشته هر روز به ارزش بیت‌ کوین افزوده شده، به طوری که امروز قیمت این ارز دیجیتالی از مرز 12500 دلار نیز عبور کرد. بیت‌کوین در سال های گذشته روند تقریبا ثابتی داشت اما در سال جاری و در ماه نوامبر و دسامبر، با یک رشد شگفت انگیز روبرو شد که هیچ دلیل منطقی‌ای برای آن وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۲۰
قیمت بیت کوین از مرز 12500 دلار گذشت؛ نگرانی از روند رشد این ارز دیجیتالی! + نمودار

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بیت کوین که روزی حتی به حساب نمی‌آمد، در حال حاضر توسط بسیاری از کسب و کارها و همچنین به تازگی بانک‌ها مورد پذیرش قرار گرفته است، به طوری که تعداد زیادی از بانک‌ها در جهان رو به خرید و فروش این ارز دیجیتالی آورده‌اند!

همچنین جالب است بدانید که با افزایش قیمت بیت کوین میلیونرهای جدیدی به وجود آمده‌اند، کسانی که پس‌اندازی از این ارز دیجیتالی برای خود باز کرده بودند، اما شاید حتی فکر نمی‌کردند که روزی قیمت بیت کوین تا به این اندازه رشد کند!

شخصی اگر قبل از ماه جولای سال جاری، بیت کوین خریده باشد، حالا ارزش دارایی او 1100 درصد رشد کرده است! برای مثال 100 بیت کوین که تقریبا 200 هزار دلار قیمت داشت حالا بیش از 1.2 میلیون دلار ارزش دارد!

روند رشد بیت کوین نیز نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است. کارشناسان معتقدند که این رشد عجیب، عادی نیست و می‌تواند معادله‌های اقتصادی را بهم بزند. باید منتظر ماند و دید که رشد Bitcoin تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها