در تعریف موسیقی یا موزیک آمده که یکی از فعالیت‌های بشری است که ماده ی تشکیل‌ دهنده آن صدا و سکوت است و عناصر اصلی تشکیل‌ دهنده موسیقی شامل نواک (تعیین‌کننده ملودی و هارمونی) و ریتم است.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۶۴
تازه واردهای موسیقی پاپ ایران را بهتر بشناسیم

موسیقی در کشور ایران از سابقه ای شاید صد ها ساله برخوردار باشد. اما امروزه بیشترین شنونده موسیقی در ایران طرفدار موسیقی پاپ هستند و اینترنت در این زمینه کمک فراوانی به پیشرفت این رشته کرده است.

امروزه دانلود آهنگ جدید از طریق اینترنت به آسانی آشامیدن یک لیوان آب شده است که در این زمینه سایت های موسیقی فراوانی در سطح اینترنت به وجود آمده است.

تازه واردهای موسیقی

در دو سال گذشته موسیقی پاپ ایران شاهد ورود خوانندگان با استعداد و قوی بسیاری بوده که سبک های خاص خود را به نمایش گذاشته اند. در زیر به چند مورد از این خوانندگان تازه وارد به موسیقی پاپ کشور اشاره ای خواهیم داشت.

بهنام بانی
این خواننده با تیپ و سبک خاص خودش بعد از آهنگ علاقه ی خاص به شهرت رسید و با همکاری هایی که با گروه های معروف موزیک سازی داشت به سرعت پیشرفت کرد.

بانی با کمتر از 15 اثر توانسته خودش را برای برگزاری کنسرت آماده کند و طرفدارن فراوانی دارد.

سینا شعبانخانی
شعبانخانی اما سابقه بیشتری نصبت به بانی دارد و شروع شهرتش از آهنگ جادوی خاص بوده. این خواننده تعداد اثار بیشتری دارد و تقریبا به آرامی به شهرت بیشتری رسید.

شعبانخانی طرفداران خاص خودش را دارد . این خواننده جدیدا همکاری خود را با حامد برادران شروع کرده. و آماده برگزاری کنسرت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها