مهدی شمس‌زاده و حمید فلاح هروی دو تن از همدستان بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی به حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب مبنی بر ۲۰ سال حبس و استرداد اموال، با تقدیم لایحه اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵۷
اعتراض همدستان بابک زنجانی به حکم دادگاه انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سید سجاد سعید مهر وکیل مدافع فلاح هروی با اعلام این خبر، گفت: طی لایحه اعتراضی مفصلی، به حکم دادگاه انقلاب اعتراض کرده‌اند اما هنوز پرونده به دیوان عالی کشور به عنوان مرجع تجدیدنظر ارسال نشده است.

این وکیل دادگستری افزود: در لایحه تقدیمی، به نحوه رسیدگی دادگاه، اظهارنظرهای قاضی قبل از صدور رأی، رفتار رئیس دادگاه طی جلسات محاکمه، صدور رأی در خصوص مواردی خارج از چارچوب کیفرخواست و برخی ایرادات قانونی اعتراض کرده‌ایم.

سعیدمهر با بیان اینکه پرونده هنوز به دیوان عالی کشور ارسال نشده است، گفت: حکم هنوز به طور کامل به طرفین پرونده ابلاغ نشده و پس از ابلاغ کامل و سپری شدن مهلت‌های مندرج در قانون برای تجدیدنظرخواهی، به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

بهمن افشار وکیل مدافع مهدی‌شمس‌زاده دیگر متهم پرونده نفتی نیز از اعتراض به حکم دادگاه و ارایه لایحه تجدیدنظرخواهی به شعبه 28 خبر داد.

مهدی‌ شمس‌زاده و حمید فلاح هروی پیشتر به همراه بابک زنجانی محاکمه و به اعدام محکوم شده‌ بودند اما حکم اعدامشان در دیوان عالی کشور نقض شد.

پرونده در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی طی 15 جلسه رسیدگی شد و دادگاه نهایتاً متهمان را به 20 سال حبس و استرداد اموال محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها