آقای فوتبالیست در توییتر یک جمله احساسی توییت می کند. بعد آقای مدیربرنامه هایش که بخشی از پروسه جنجال حقوقی این روزهای فوتبال ایران است می آید در اینستاگرام داماد شدن آقای فوتبالیست را تبریک می گوید.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱۳
زشت ترین سناریوی این روزها / رسانه ها، مقصر اصلی ماجرای تخیلی ازدواج یک فوتبالیست و هنرپیشه

به گزارش جام جم آنلاین ، بعد نوبت خانم هنرپیشه می رسد تا ازدواجش با یک فوتبالیست را نه «تایید» کند نه «تکذیب». حالا موضوع ازدواج این فوتبالیست با خانم هنرپیشه دهان به دهان می چرخد. اما ناگهان همه چیز تکذیب می شود. این وسط هم نه آقای فوتبالیست که جمله مشکوک توییت می کند مقصر شناخته می شود نه خانم هنرپیشه و نه آن وکیل و مدیربرنامه ها که این ازدواج را تبریک می گوید. مقصر رسانه ها معرفی می شوند!

کمتر از یک ماه می گذرد و یک هنرپیشه درجه سه که قبلا شغل اصلی اش بادیگاردی بوده می آید با انتشار عکسی از خانم هنرپیشه در اینستاگرام خود ازدواج او را با همان فوتبالیست تبریک می گوید. یک ساعت نمی گذرد که دوباره پستی در اینستاگرام خود می گذارد و ضمن عذرخواهی از همان خانم هنرپیشه به شدت از رسانه ها انتقاد می کند که چنین خبرهای دروغی را منتشر می کنند.

اینکه بالاخره خانم هنرپیشه و آقای فوتبالیست با هم ازدواج می کنند یا نه مهم نیست، این مساله ای کاملا شخصی است اما اینکه در مواقع این چنین رسانه ها باید مسبب حواشی معرفی شوند بسیار ناراحت کننده است. انگار نه انگار که همین هنرپیشه های درجه دو، سه و همین فوتبالیست های پرادعا و پرحاشیه شهرت دیروز و امروز و فردایشان را مدیون همین رسانه ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها