فیلم های تلویزیونی و سینمایی ناردون، ماجراهای بین، ضارب، پسر آدم دختر حوا، اِدی عقاب آسمان ها و نیروی ویژه 2، از چهارشنبه 15 تا جمعه 17 آذر طبق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۴
«پسر آدم دختر حوا» در شبکه سه سیما +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه سه سیما، فیلم سینمایی ناردون به کارگردانی فریدون حسن‌پور ، چهارشنبه 15 آذر ساعت 8:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

بازیگران این فیلم امین حیایی، لیلا اوتادی و مهران غفوریان هستند.

این فیلم درباره فاضل پسری جوانی است که با پدرش «کلشکور» زندگی می کند.

کلشکور ناخوش احوال است و درست لحظه ای که همه فکر می کنند در حال جان دادن است دوباره به دنیا باز می گردد.

در روستای آنها قبرستانی وجود ندارد و قبرستان روستای بالای رودخانه هم پرشده است. درد نداشتن قبر باعث نگرانی کلشکور شده است.

از طرفی چند سال پیش فاضل عاشق دختری به نام خاطره می شود که خانواده ها با ازدواج انها مخالفت کردند و ...


این فیلم سینمایی با ژانر طنز محصول 1394 است.

فیلم سینمایی ماجراهای بین به کارگردانی مل اسمیت، پنجشنبه 16 آذر ساعت 8:45 روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

این فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلیس در سال 1997 است که بازیگرانی چون روآن اَتکینسون و پیتر مک نیکول در آن بازی می کنند.



داستان این فیلم در خصوص کارمند یکی از بزرگترین گالری های هنری فرانسه به نام «مستر بین» است که به عنوان کارشناس راهی آمریکا میشود و در انجا طی ماجرایی یک اثر نقاشی را از بین می برد و...

فیلم سینمایی ضارب به کارگردانی پیر مورل است که جمعه 17 آذر از ساعت 00:00 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با ژانر حادثه ای محصول مشترک انگلیس و فرانسه در سال 2015 است که در آن شان پن ، اِدریس البا، جاسمین ترینکا و خاویر باردم به ایفای نقش پرداخته اند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است : گروهی تروریستی به سرکردگی فردی به نام «کاکس» در مناطق جنگ زده و محروم کشور کنگو به ظاهر مشغول انجام فعالیتهای بشر دوستانه هستند اما در واقع نقشه ی اصلی آنها ترور وزیر معادن و منابع طبیعی این کشور توسط جیم ترنر است. از طرفی قرار است بزودی مراسم ازدواج جیم و نامزدش آنی برگزار شود. آنی پزشک جوانی است که بی خبر از فعالیتهای سیاسی جیم مشغول گذراندن طرح پزشکی خود در میان مصدومان جنگی است. او و جیم به شدت به یکدیگر علاقمندند و ...

فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان است که داستان فرهود و مینا، دو وکیل جوان است که بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می‌خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می‌پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه‌ای می‌شود و ...

این فیلم سینمایی تولید سال 1387 سینمای ایران است که جمعه 17 آذر ساعت 8:30 روانه آنتن شبکه سه می شود.



حامد کمیلی، مهناز افشار، رامبد جوان، شیلا خداداد، فرامرز صدیقی و لیلا اوتادی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی ادی عقاب آسمانها به کارگردانی دکستر فلچر است که جمعه 17 آذر ساعت 14:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با ژانر ورزشی محصول مشترک آمریکا و انگلستان در سال 2015 است. بازیگرانی چون تارون اگرتون،هاق جک من و تام کستلو در این فیلم بازی کرده اند.



این فیلم روایت زندگی ادی پسر خردسالی است که علی رغم مشکلی در مفصل زانو, رویای قهرمانی در المپیک را در سر می پرورد.او که کودکی بسیار بازیگوش است سعی می کند تا به تمرین ورزشهای المپیکی مثل دو و میدانی بپردازد ولی هر بار مشکلی برای خانواده پیش می آورد.
بعد از اتمام دبیرستان ادی در می یابد که علاقه ی او به ورزش های زمستانی بسیار زیاد است و برای همین به تیم اسکی انگلستان می پیوندد ولی رییس فدراسیون ورزشهای زمستانی او را فاقد شرایط لازم برای عضویت در تیم می بیند و او را از لیست ورزشکاران المپیک خارج می کند .ادی که بسیار ناراحت شده تسلیم نمی شود و.....

فیلم سینمایی نیروی ویژه 2 به کارگردانی آبهینای دئو، محصول 2016 هند است که در آن جان آبراهام، سوناکشی سین ها و طاهیر راج بهاسین ایفای نقش کرده اند.

در داستان این فیلم آمده است : یاش وردان افسر امنیتی سازمان اطلاعات هند است که با خبر می شود چند افسر اطلاعاتی هند در چین کشته شده اند و هویت آنها توسط یک جاسوس لو داده شده است . دوست او هریش هم جزو افسران کشته شده است. چند روز بعد او سرنخی از هریش بدست می آورد که دال بر وجود خبرچین در سفارت هند در بوداپست است و جان افسران اطلاعاتی هند در اروپا در معرض خطر است. از طرفی روسای سازمان اطلاعات هریش را زیر سوال برده و او را جاسوس معرفی می کنند و ...

این فیلم جمعه 17 آذر ساعت 20:00 روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها