استفاده دکوری از کتاب برای تزئینات کریسمس کاخ سفید حاشیه‌ساز شده است

بهره‌کشی نابخردانه ترامپ از یار مهربان!

این فقط رسانه‌های کشورهای غیرهمسو با سیاست‌های ایالات متحده نیستند که به انتقاد از سبک زندگی ترامپ می‌پردازند. خود رسانه‌های آمریکایی نیز از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا او را به نقد بکشند و البته این خود اوست که این فرصت را مدام در اختیار آنها قرار می‌دهد و همین باعث شده هر روز رابطه او با رسانه‌های کشورش تیره‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳۹
بهره‌کشی نابخردانه ترامپ از یار مهربان!
حالا هم واشنگتن‌پست طی گزارشی عجیب نشان داده در کاخ سفید که رئیس‌جمهورش به نخواندن کتاب اذعان دارد، کتاب تنها کاربرد تزئینی پیدا کرده است.

آن‌طور که مهر گزارش داده، واشنگتن پست در این‌باره نوشته است: رئیس‌جمهوری که به خود می‌بالد و لاف می‌زند که وقتی برای خواندن کتاب ندارد، راهی برای استفاده از آنها پیدا کرده و (در حالی که بیشتر کتاب‌ها جلدی سبز دارند) از آنها برای دکوراسیون یک تعطیلات حسابی بزرگ استفاده کرده است. عکس‌های کتابخانه کاخ سفید برای تعطیلات نشان می‌دهد که با انتخاب غیرمعمول و بر مبنای رنگ جلد کتاب‌ها که بیشترشان سبز است، از کتاب‌ها برای چیدن آنها به شکل درخت کریسمس استفاده شده است.

جالب‌تر این که این کتاب‌ها بتازگی و مخصوص درست کردن این درخت کریسمس و فقط برای ارزش دکوراسیونشان خریداری شده‌اند.

به گفته استفانی گریشام، مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ بانوی اول کاخ سفید، این کتاب‌ها بر مبنای طیف رنگ سبزشان برای خرید انتخاب شده‌اند.

وی گفته است: کتاب‌ها طوری انتخاب شده‌اند که یادآور رنگ سبز و روبان قرمز باشند.

این خانم طراح ادامه داد: این ترکیب به معنی یک کپی شخصی از «سرود کریسمس» است. این ترکیب رنگ قرار است تمرکز بیشتری را معطوف کپی شخصی فرانکلین روزولت رئیس‌جمهور سی و دوم آمریکا از کتاب «سرود کریسمس» کند که در چرم قرمز پیچیده شده و از کتابخانه ریاست‌جمهوری روزولت در هاید پارک نیویورک قرض گرفته شده است.

واشنگن‌پست در ادامه نوشته است: آیا می‌دانید انتخاب کتاب بر مبنای جلد آن به چه معنی است؟ و البته در این مورد خرید کتاب بر مبنای رنگ روی جلد آن؟

در ادامه نویسنده به عناوین کتاب‌هایی که درخت کریسمس رئیس جمهور آمریکا را شکل داده‌اند، نگاهی نیز کرده است که از یک رمان نوجوانان با عنوان «نگهداری از زمین» تا «سانگوما» خاطراتی از فردی از ایلینویز را که به سوئیس رفت تا به یک روحانی شفا بخش تبدیل شود، در برمی‌گیرد. یک کتاب دیگر هم با عنوان «توسعه کار تیمی» در این میان به چشم می‌خورد که وی نوشته است: شاید رئیس‌جمهور یک نگاه سطحی به آن بیندازد، به دردش بخورد.

وی می‌نویسد: در این میان آنچه کمتر جای شگفتی دارد کتاب «جهان گلف» و کتاب ماجراجویانه «شواهد حیرت‌انگیز» و نیز «موش و گربه» جیمز پترسون است.

نویسنده افزوده است: توجه به کتاب‌ها در تعطیلات یک سنت دوست‌داشتنی است، اما به شرط این که آنها را بخوانیم. به گزارش جام‌جم، هفته گذشته نیز انتشار ویدئویی از طراحی تزئینات کریسمس از جانب ملانیا ترامپ برای کاخ سفید، حاشیه‌ساز شده بود. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته بودند این تزئینات بیشتر برای فیلم‌های ترسناک مفید است تا برای برگزاری مراسمی چون کریسمس!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها