پیرزنی که قربانی اسیدپاشی شده بود، دیروز در جریان جلسه بازپرسی تنها مظنون پرونده را از روی چشم و ابرو و صدا شناسایی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸۷
چشم و ابرو، اسیدباش را لو داد! +عکس

به گزارش جام‌جم، اواخر مرداد امسال زن 73 ساله در خیابان دهکده المپیک هدف اسیدپاشی یک موتورسوار قرار گرفت.

در جریان تحقیقات ردپای عروس خانواده و مرد سبزی‌ فروش به دست آمد و آنها با دستور قاضی مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران بازداشت شدند. آنها چند هفته پیش بازداشت شدند، اما منکر هر گونه دخالت در این اسیدپاشی شدند.

دیروز دو متهم پرونده برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا متهم به اسیدپاشی به قاضی پرونده گفت: من به اسیدپاشی دست نزدم. مدتی پیش به خواست عروس خانواده که می‌گفت با شوهرش اختلاف دارد و مشروب و مواد مخدر در خانه دارد، به پلیس زنگ زدم و باعث دستگیری شوهرش شدم. همچنین با مادرشوهرش تماس گرفتم و او را به مرگ تهدید کردم.

این در حالی بود که عروس جوان مدعی شد در اسیدپاشی نقشی نداشته و مرد مغازه دار را اجیر نکرده است.

در جریان تحقیقات، شاکی پرونده متهم مرد را از روی صدا، چشم‌ها و ابروهایش شناخت و به قاضی پرونده گفت: او تلفنی قبل از اسیدپاشی مرا به مرگ تهدید کرده و 50 میلیون تومان پول خواسته بود. شبی که اسیدپاشی رخ داد، من از مطب پزشک می‌آمدم. از خیابان که رد شدم همین مرد را دیدم که سوار موتوری بود. بعد از اسیدپاشی همین مرد از کنارم عبور کرد. برای چند لحظه چهره‌اش را به‌خاطر سپردم. با توجه به این‌که قربانی اسیدپاشی، متهم را شناسایی کرد، تحقیقات از دو متهم بازداشت شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها