در ایران هر ساله بر تعداد برندهای چینی که نمی‌دانیم می‌شود بر آن‌ها نام خودروساز نهاد یا نه، اضافه می‌شود و به همین میزان به موازات افزایش نرخ ارز و درگیری‌های تحریمی از حضور خودروسازان قدیمی کاسته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۶۰
یادآوری اصالت برندها در نمایشگاه خودروی تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در ایران هر ساله بر تعداد برندهای چینی که نمی‌دانیم می‌شود بر آن‌ها نام خودروساز نهاد یا نه، اضافه می‌شود و به همین میزان به موازات افزایش نرخ ارز، کاهش قدرت خرید مردم و درگیری‌های تحریمی از حضور خودروسازان خوشنام و قدیمی کاسته می‌شود.

از تحریم سخن گفتیم باید یادآوری کنیم که تحریم داخلی از نوع خارجی آن اثر گذار تر است. تحریم داخلی را می‌توان تغییر مداوم قوانین خصوصاً در حوزه واردات، مقررات گمرکی و حتی عرصه تولید دانست. بسیاری از شرکت‌های صاحب‌نام جهانی بر اساس سنجش ریسک تجارت برای ورود به بازار کشورها تصمیم می‌گیرند و در این میان ایران ما یکی از کشورهایی است که هر روزه قوانین و مقررات آن در تمام حوزه دستخوش تغییرات می‌شود و در کنار مسائل تحریم خارجی، عدم ثبات نرخ ارز و... بازار و صنعت ایران را از حضور و همکاری با برندهای خوش‌نام دنیا محروم می‌کند و عرصه را برای جولان چینی ها بیشتر باز می‌گذارد. نکته قابل تامل این است که بسیاری از چینی ها به استفاده از برندها و خودروهای چینی تمایل ندارند و ترجیح می‌دهند خودروهای اروپایی، ژاپنی و آمریکایی سوار شوند. بنا بر این خودروهای برند چینی فقط با هدف صادرات خودرو و قطعات یدکی آن به برخی از کشورها از جمله کشورمان تولید می شوند.

سخن به درازا کشید. توجه‌ شما مخاطبان را به خودروهای کلاسیک به نمایش درآمده توسط برندهای مشهور جلب‌ می‌کنیم؛ خودروهایی که ممکن است این پیام را با خود داشته باشند که باید آب را از سرچشمه نوشید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها