خرید کفش و لباس ورزشی مناسب موضوع بسیار مهمی است که بایستی در هنگام خرید اینگونه پوشاک نهایت دقت را داشت.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸۲
راهنمای خرید اینترنتی لباس ورزشی

پوشیدن لباس ورزشی مناسب باعث تمرین و ورزشی لذت بخش می باشد و بایستی لباس ورزشی را خرید کنید که در عین زیبایی، راحت و بادوام بوده و انگیزه کاملی برای انجام حرکات و تمرینات ورزشی در باشگاه ، کوه نوردی و یا حتی انجام تمرینات ورزشی در خانه بدهد.

خرید لباس ورزشی باکیفیت و اورجینال با ارزان ترین قیمت

در هنگام خرید لباس ورزشی بایستی به خاطر بسپارید که به دنبال لباس های ورزشی باشید که بتوانید علاوه بر فصول گرم، آنها را براحتی در طول ماههای پاییز و زمستان نیز بصورت لایه ای بپوشید.

می توانید از لباس های ورزشی جذب کننده عرق بدن نظیر تی شرت های عرق گیر یا تاپ، رکابی و لگ های ورزشی شروع کنید سپس یک لایه گرم تر نظیر بلوز و شلوار ورزشی را روی آن بپوشید همچنین برای تکمیل پوشش می توانید یک لایه بیرونی محافظت کننده ( ضدآب و ضد باد) نظیر کاپشن و گرمکن های بادگیر را انتخاب کنید.

برای داشتن بهترین و ارزان ترین خرید لباس و پوشاک ورزشی می توانید از مزایای خرید اینترنتی لباس ورزشی در فروشگاه هایی اینترنتی نظیر فروشگاه اینترنتی مکسی (http://maxi.ir) بهرمند شوید در فروشگاه اینترنتی مکسی انواع لباس ورزشی اورجینال مانند تی شرت و شورتهای ورزشی، دستکش و کلاه های ورزشی، جوراب و لگ ورزشی، شلوارهای ورزشی و حتی لباس زیرهای ورزشی بهمراه کاپشن و گرمکن های ورزشی برای تمامی سنین مردانه زنانه و بچگانه و با تنوع سایزاز برترین برند های جهان نظیر نایک، آدیداس، آندآرمور، ریباک و ... خرید نمایید.

داشتن قابلیت جذب و دفع رطوبت

اگر می خواهید لباس ورزشی را انتخاب کنید که بدن شما را خشک و راحت نگه می دارد بهتر است که جنس لباس ورزشی از پلی استر یا لیکرا یا هر ترکیب سنتزی دیگری باشد.

این مواد باعث حفظ گرمای بدن شما در فصول سرد و خنکی بدن شما در تابستان می شوند و حتی زمانی که خیس باشند، به سرعت خشک می شوند، اگر الیاف طبیعی را ترجیح می دهید، لباس های ورزشی از جنس پشم و بامبو طبیعتاً گزینه های بهتری نسبت به الیاف از جنس کتان می باشند.

تی شرت های ورزشی کتان گزینه ای نادرست برای ورزش هستند و اینگونه تی شرت و بلوزهای ورزشی عرق بدن را جذب کرده و به کندی خشک می شوند.

لباس های ورزشی عرق گیر معمولا از جنس پلی استر یا لیکرا بوده و قیمت بیشتری از یک تی شرت کتان معمولی داشته باشند ولی مزیت آنها این است که با دوام بوده و باعث حفظ آسایش و راحتی شما می شوند.

جنس کتان راحت می باشد ولی هرچه بیشتر در حین ورزش کردن عرق کنید این لباس بیشتر به بدن می چسبد و پوست را اذیت خواهد کرد.

در تابستان لباس های ورزشی غیر کتان می توانند از خنک شدن بدن شما ممانعت کند و در زمستان نیز پوشیدن لباس های ورزشی کتان با جذب و حفظ رطوبت بدن در هنگام ورزش باعث سرد شدنو نفوذ باد و سرما به بدن شما می شود جوراب های کتان نیز می توانند با نگه داشتن رطوبت در خود باعث ایجاد تاول در پای شما شوند درحالیکه جوراب های پلی استر مانع تاول زدگی می شوند.

برخورداری از فناوری های پیشرفته

بسیاری از لباس های ورزشی جدید دارای ویژگی های ضد میکروبی و انتی باکتریال میباشند و میتوانند برطرف کننده بوی عرق باشند و برخی از لباس ها ی ورزشی نیز دارای ویژگی ضد آفتاب بوده و در برابر تشعشعات مضر آفتاب خاصیت محافظت کنندگی دارند، همچنین می توانید دستکش های تیره یا کاپشن و شلوارهای ورزش دو با قابلیت بازتاب کنندگی نور را خرید کنید که در شب و شرایط نور کم باعث قابلیت دیده شدن شما می شوند.

برای ورزش هایی نظیر یوگا یا ورزشی هایی که نیاز دارید حرکات معکوس انجام دهید تاپ ها و لباس های ورزشی آزاد مناسب نمی باشند و بایستی لباس هایی را انتخاب کنید که مطمئن باشید که به شما امکان حرکت و فعالیت کافی را می دهند. مهمترین نکته برای انجام تمرینات ورزشی طولانی تر، انتخاب و خرید لباس ورزشی مناسب می باشد که در کنار حفظ راحتی، شما را خشک و خنک نگه داشته و مناسب استایل ورزشی شما باشد.

شما می توانید لباس ورزشی را برای خرید انتخاب کنید که در عین اجازه حرکات مختلف و عدم سایش پوشت باعث توقف تمرینات شم نشود تا تمرینات ورزشی را براحتی و آسودگی انجام دهید.

در هنگام خرید لباس ورزشی بایستی به سایز لباس توجه بیشتری داشته باشید، زیرا برخی از لباس های ورزشی فیت جذب تری نسبت به لباس های ورزشی معمول دارتد همچنین به دنبال مواردی باشید که درصد کمی از اسپندکس موجود در برچسب را داشته باشند که به شما این اجازه را می دهد تا دامنه حرکتی وسیع تری داشته و راحتی بسیار زیادی را برای شما ایجاد کند. با خرید لباس و کفش ورزشی مناسب و با کیفیت دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن نخواهید داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها