شرکت سیف خودرو که با برند خوشنام و مطمئن سوبارو تجربه‌ای ناکام در بازار ایران را به نمایش گذاشته بود، اکنون با برند چینی "بیسو" و "هائوتای" در نمایشگاه تهران حضور یافته و خواهان تصاحب سهمی از بازار خودروهای کشور است.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۷۷
برند گمنام و تازه کار چینی در نمایشگاه تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، شرکت سیف خودرو که با برند خوشنام و مطمئن سوبارو تجربه‌ای ناکام در بازار ایران را به نمایش گذاشته بود، اکنون با برند چینی "بیسو" و "هائوتای" در نمایشگاه تهران حضور یافته و خواهان تصاحب سهمی از بازار خودروهای بنزینی و الکتریکی کشور است.

خودروهای به نمایش درآمده طیف نسبتا کاملی از سگمنت‌های مختلف خودرویی را شامل می‌شوند و سیف خودرو کار بازاریابی را از همین نمایشگاه آغاز کرده است اما گمان می‌رود که برای گام نخست شانس حضور مدل شاسی‌بلند بیسو T5 از باقی خودروها بیشتر است.

بدون شک سیف خودرو با توجه به تجربه گذشته باید خیال خریداران را از بابت خدمات پس از فروش راحت کند، خصوصاً که این برندهای چینی گمنام بوده و در مقایسه با برند پرافتخار سوبارو نیاز بیشتر به شناساندن آن وجود دارد. نکته‌ای که قابل تامل است این‌که برند هائوتای خودروهای الکتریکی خود را به سیف خودرو سپرده و مدل‌های بنزینی را از طریق ریگان خودرو عرضه خواهد کرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Germany
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
۰
۰
سیف خودرو حتی نتونست به تعداد انگشتان یه دست سوبارو بفروشه توی ایران علتش هم نداشتن یه دونه تعمیرگاه بود محض رضای خدا.
حالا اومده این دو تا چینی گمنام رو اورده و مدعی هست كه میخواد اینا رو توی ایران مونتاژ كنه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها