مرد جوان در حالی به اتهام قتل همسرش پای میز محاکمه ایستاد که هنوز انگیزه او از قتل در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۰۵
انگیزه نامشخص برای همسرکشی

به گزارش جام‌جم، 16 فروردین 90 جسد راحله در خانه‌اش کشف شد. شوهرش سعید، پس از خفه کردن او متواری شده بود اما تحقیقات پلیس خیلی زود به نتیجه رسید و متهم به دام افتاد.

پرونده با صدور کیفرخواست در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و صبح دیروز جلسه محاکمه با درخواست قصاص مادر مقتول آغاز شد سپس سعید گفت: «آن روز از سر کار به خانه برگشته بودم. راحله داشت ناهار می‌خورد که تلفن زنگ زد. آن را برداشت و مشغول حرف زدن با یکی از اعضای خانواده‌اش شد اما ناگهان عصبانی شد و به من گفت تو به پدرم حرفی زده‌ای؟ من گفتم نه اما او تلفن را قطع کرد و وسایلی را که روی میز بود به سمتم پرتاب کرد. داد و بیداد می‌کرد. از پشت، دستم را جلوی دهانش گرفتم و چند قدم به عقب برداشتم. راحله تقلا می‌کرد اما ناگهان بدنش شل شد و روی تخت افتاد. نفس نمی‌کشید. من قصد قتل نداشتم.»

اظهارات متهم درباره نداشتن انگیزه قتل در حالی است که او پیش از این چندبار از ارتباط راحله با زنی مطلقه حرف زده بود. سعید در این‌باره گفت: «یک‌بار همسرم را با موتور تعقیب کردم و متوجه شدم با زنی مطلقه در یک سفره‌خانه قرار گذاشته است. یک‌بار هم تلفن همراهش را چک کردم و تصاویری در آن دیدم. تقریبا ارتباط او با مردی غریبه برایم مسجل شده بود اما با وجود این می‌خواستم به زندگی‌ام ادامه بدهم.» این حرف‌های متهم اعتراض مادر مقتول را در پی داشت.

او گفت: «متهم دروغ می‌گوید. او کار درست و حسابی نداشت و اختلافش با دخترم سر خرجی بود. حتی او را به قتل هم تهدید کرده بود.» در پایان دادگاه، متهم بار دیگر قتل عمد را رد کرد و خواستار بخشش شد. حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها