وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

پرداخت وام ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان مناطق زلزله زده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: برای پایدارسازی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اقداماتی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۹۵
پرداخت وام ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان مناطق زلزله زده

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی ربیعی در حاشیه مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری در جمع خبرنگاران افزود: طی سه سال اخیر سه هزار میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان اختصاص پیدا کرده است و با تاکید رئیس جمهور این افزایش ادامه پیدا می کند و فعلا با هزار میلیارد تومان بودجه علاوه بر افزایش حقوق سالانه موافقت شده که البته ممکن است تا پایان بودجه بندی این مبلغ افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد و پایدار سازی آن اقداماتی انجام شده است، گفت: تلاش هایی در حال انجام است که سعی می کنیم مشکلات حقوق این افراد نیز در سال آینده برطرف شود.

به گفته ربیعی، حقوق ماه جاری آنها هنوز پرداخت نشده و با تاخیر ۷ روزه مواجه هستیم که سعی می کنیم با اختصاص اعتباری این مشکل را برطرف کنیم.

وزیر رفاه همچنین به تخصیص وام ضروری به بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری اشاره کرد و گفت: امروز مراسم قرعه کشی ۳۰۰ هزار بازنشسته انجام شد و اعتباری که به آن اختصاص داده ایم نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان است و سعی می کنیم برای سال آینده این مبلغ را افزایش دهیم.

وی همچنین از اختصاص وام ضروری ۴ میلیون تومانی به زلزله زدگان کرمانشاه بدون قرعه کشی خبر داد و گفت: بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در مناطق زلزله زده ۴ میلیون تومان وام دریافت می کنند.

ربیعی همچنین در مورد راه اندازی صندوق های سهام به بازنشستگان گفت: بر اساس مصوبه هیات امنا این صندوق ها راه اندازی می شود تا بهترین سهام به بازنشستگان تعلق گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها