باشگاه پرسپولیس به زودی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات خود تمدید می کند. در واقع برانکو که برنامه داشت سرمربی تیم ملی کشورش یعنی کرواسی شود وقتی دید شانسی برای رسیدن به این سمت ندارد تمایل خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نشان داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۷۸
تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس چقدر آب می خورد؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، تمدید قرارداد پرسپولیس با برانکو اتفاقی است که به زودی عملی می شود. به خصوص اینکه گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شده و قطعا برای محکم کردن جای پای خود و به دست آوردن دل هواداران برای تمدید با برانکو آن هم در اسرع وقت تلاش زیادی انجام خواهد داد.

برانکو تا چه زمانی تمدید خواهد کرد؟ این سوالی است که در یک ماهه گذشته با پاسخ های متفاوتی روبرو شد، ابتدا تا سال 2020 و سپس تا سال 2019 و 2021 جز گزینه ها بودند.

اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد مبلغ تمدید قرارداد برانکو است. کاملا واضح به نظر می رسد که برانکو با تمدید قرارداد تبدیل به گران ترین مربی تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. تمدید قرارداد با او نزدیک به یک میلیون دلار (شاید هم بیشتر) برای هر فصل هزینه دربر خواهد داشت، اتفاقی که در فوتبال ایران بی سابقه است و هرگز هیچ مربی ای تا این اندازه قرارداد نبسته است. البته همه چیز در حد شایعاتی است که به گوش می رسد اما منبع موثق از تبدیل شدن برانکو به گران ترین بازیکن تاریخ خبر می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها