نوید محمدزاده در یازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسفیک، جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «بدون تاریخ،بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۹۵
جایزه ویژه آسیاپاسیفیک برای نوید محمدزاده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، نوید محمدزاده که برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند نامزد کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بود از سوی هیات داوران این رویداد سینمایی به صورت ویژه با دریافت جایزه‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.

محمدزاده پس از کسب جایزه گفت: مردم ایران آدم‌هایی هستند که در بحران، عقاید خود را کنار می‌گذارند و در هر جناحی که باشند با هم متحد می‌شوند، مثل اتفاق اخیر زلزله در غرب ایران. من به نمایندگی از این مردم خوب این جایزه را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنم؛ چه کسانی که درگذشتند، چه کسانی که زنده ماندند و چه نوزادهایی که پس از این اتفاق به دنیا آمدند.

جایزه اصلی بهترین بازیگر مرد جوایز آسیاپاسیفیک 2017 به «راجکومار رائو» برای فیلم «نیوتون» از هند رسید.

محمدزاده پیش از این برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز و جایزه بهترین بازیگر کرد جشنواره «براتسیلاوا» را نیز دریافت کرده بود. جایزه ویژه دستاورد هنری جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک2017 نیز طبق اعلام پیشین به عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس و درگذشته سینمای ایران برای فیلم « 24 فریم» اختصاص یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها