به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد امسال یک پرچمدار ویژه عرضه کند. رسانه ای چینی گویا به اطلاعات این پرچمدار دسترسی پیدا کرده و عجیب نیست که بگوییم نام آن شیائومی Mi 7 است. آنچه در ادامه می‌خوانید توسط منبعی رسمی تایید یا تکذیب نشده بنابراین به عنوان یک شایعه آن را در نظر بگیرید.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۱۹
پرچمدار بعدی شیائومی به نمایشگر بدون حاشیه و اسنپدراگون 845 مجهز است + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، احتمالا عضو بعدی خانواده Mi از یک نمایشگر با حاشیه بسیار اندک بهره می برد. اگرچه در Mi 6 شاهد استفاده از طراحی تمام صفحه نبودیم اما شیائومی با Mi Mix و Mi Mix 2 تجربه خوبی در این زمینه دارد.

بیش از این در مورد حواشی نمایشگر اطلاعاتی در دسترس نیست و نمی دانیم که نوار باریک موجود در Mi Mix 2 را در Mi 7 هم خواهیم داشت یا خیر و جالب خواهد بود اگر جایگاه آن به قسمت بالایی منتقل شود تا دوربین در جایگاه مرسوم تری قرار بگیرد.

اما در مورد ماهیت خود نمایشگر باید گفت که Mi 7 احتمالا به نمایشگر 6 اینچ AMOLED ساخت سامسونگ مجهز است. نمایشگری با نسبت 18:9 که نسبت به نمایشگر 16:9 و 5.2 اینچی تمام اچ دی IPS پرچمدار قبلی یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید.

گرچه با توجه به برچسب قیمت تقریبا 400 دلاری، این امکانات کمی عجیب به نظر می رسد اما باید ذکر کرد که چندین منبع چینی و کره ای از قرارداد سامسونگ و شیائومی برای خرید نمایشگرهای OLED خبر داده اند و ماجرا به نظر جدی است.

اگر شایعات در مورد نمایشگر صحت داشته باشد، احتمالا سنسور اثر انگشت قرار است در قسمت پشتی قرار بگیرد. شیائومی همچنین به تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی اپل که در آیفون X مورد استفاده قرار گرفته نیز علاقه مند است و می خواهد فناوری مشابهی را توسعه دهد ولی شاید Mi 7 فرصت استفاده از آن را نداشته باشد چون توسعه این پرچمدار بسیار جلوتر از توسعه فناوری مورد اشاره است.

صحبت هایی در مورد شارژ وایرلس و شارژ سریع نیز به گوش رسیده که اگر این ماجرا نیز صحت داشته باشد، باید انتظار بدنه پشتی شیشه ای را داشته باشیم.

خبر مهم دیگر این که احتمالا چیپست اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم درون این دستگاه قرار بگیرد. همچنین گفته شده که ظرفیت باتری قرار نیست تغییر کند و همان 3350 میلی آمپر Mi 6 روی Mi 7 استفاده می شود.

دوربین اصلی نیز احتمالا از یک جفت لنز 16 مگاپیکسلی بهره می برد که حداقل یکی از آن ها گشودگی لنز F/1.7 خواهد داشت. شیائومی در زمینه دوربین هیچگاه سرمایه گذاری هنگفتی نکرده اما به نظر می رسد راه خود را برای سال پیش رو تغییر داده.

انتظار می رود که Mi 7 با قیمتی نزدیک به 400 دلار در چین عرضه شود اما برای بازاری خارج از چین هنوز تخمینی وجود ندارد. در مورد تاریخ عرضه نیز باید احتمالا ماه های اسفند و فروردین پیش رو را برای Mi 7 در نظر گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها