سیداحمد سادات مدیر شبکه الکوثر که به همراه مدیران گروه های مختلف این شبکه از سراسرنمای مقاومت و تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد گفت: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای آموزش غیر مستقیم و انتقال فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل های آینده و مردم دیگر کشور ها شاهد شیوه هایی بسیار گویا هستیم که با استفاده از فضا سازی ، فیلم و امکانات چند رسانه ای و فناوری های دیجیتال تاریخ را به زمان حال متصل می کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۹۳
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عصاره یک تاریخ پر افتخار است

به گزارش جام جم آنلاین، وی با مقایسه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دیگر موزه های جنگ دنیا اظهار داشت : اقدامات صورت گرفته در این موزه قابل مقایسه با آنچه که در دیگر موزه های جنگ دنیا دیده ایم نیست و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار قوی تر است و می توان ساعت ها برای بازدید این مجموعه بی نظیر زمان گذاشت.

مدیر شبکه الکوثر تصریح کرد: استفاده از تصاویر پویانمایی می تواند به غنای بیشتر موزه کمک کرده تا بتواند با نوجوانان نیز ارتباط بیشتری برقرارکند.

پیش از این بازدید در جلسه مشترک بین مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیر شبکه الکوثر بر لزوم تولید برنامه های مشترک در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید شد.

دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ابتدای این جلسه گفت: باید جنایات ضد بشری رژیم بعث در دوران جنگ تحمیلی و مظلومیت مردم ایران برای جهانیان بیان شود.

وی افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظرفیت های خوبی برای استفاده اهالی رسانه دارد و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جنبه فراملی داشته و تبیین حوزه مقاومت یکی از کارکرد های موزه است که می توان با همکاری رسانه ها به ویژه رسانه ملی در تبیین این حوزه گام های موثری برداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها